ال‌جی آخرین فناوری‌های تهویه هوا را در IFA ۲۰۱۶ به نمایش می‌گذارد

عصر کالا- ال‌جی برای اولین بار از جدیدترین محصولات تهویه هوای خود، شامل کولرهای گازی برای منازل و دستگاه تصفیه هوا، در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ اروپا پرده‌برداری می‌کند.

ال‌جی آخرین فناوری‌های تهویه هوا را در IFA ۲۰۱۶ به نمایش می‌گذارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»، از دستگاه DUALCOOL با بازده انرژی بالا گرفته تا دستگاه تصفیه هوا با عملکرد عالی، ال‌جی محصولات خانگی بهینه‌ای برای همه مشتریان که برایشان راندمان انرژی و عملکرد اهمیت دارد، معرفی می‌کند.

    بازده انرژی فوق‌العاده و سرمایش سریع‌تر با DUALCOOL ال‌جی
    ال‌جی DUALCOOL اولین کولر گازی ال‌جی است که از کمپرسور اینورتر دوگانه (Dual Inverter Compressor) با راندمان انرژی بالا استفاده می‌کند و بدون کاهش سرمایش دستگاه، در مصرف انرژی آن صرفه‌جویی می‌کند. کمپرسور اینورتر دوگانه ال‌جی توسط سازمان آزمایش معتبر جهانی TÜV Rheinland مورد تأیید قرار گرفته است. ال‌جی DUALCOOL با این کمپرسور تا 70 درصد برق کمتری مصرف می‌کند و تا 40 درصد سرمایش سریع‌تری نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای غیر اینورتر قدیمی ارائه می‌دهد. فناوری کمپرسور پیشرفته ال‌جی باعث می‌شود DUALCOOL با کمترین حد صدا کار کند که برای محیط‌های کوچک و آپارتمان‌ها ایده‌آل است. کمپرسور اینورتر دوگانه قابل اعتماد ال‌جی بعنوان یکی از بهترین‌های این صنعت، از  ضمانتی 10 ساله برخوردار است. ال‌جی DUALCOOL با طراحی باریک و دقیقش به شیوه‌ای ماهرانه بین شکل و عملکرد تعادل برقرار کرده و با هر دکوراسیون داخلی کاملاً هماهنگ است و در نهایت انعطاف‌پذیری در نصب را بیشتر می‌کند.

    هوای سالم و تمیز در خانه
    دستگاه تصفیه هوای ال‌جی با طراحی منحصربه‌فرد 360 درجه و قابلیت‌ Clean Booster گزینه‌ای مناسب برای تمیزتر کردن هوای منزل است که به واسطه از بین بردن آلاینده‌های نامرئی از هوا، آسایش و سلامت را برای فضای داخل منزل به همراه می‌آورد. قابلیت Clean Booster به دستگاه تصفیه هوای ال‌جی امکان می‌دهد مواد آلاینده‌ در یک محیط وسیع را سریع‌تر از مدل‌های قبل از بین ببرد. طراحی ارگونومیک و تک‌سویه این محصول میزان زمانی که برای تمیز کردن کل اتاق لازم است را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، قابلیت مراقبت از کودک (Baby Care) جریان هوای ملایمی را برای ایجاد محیطی ایده‌آل برای کودکان و نوزادان منتشر می‌کند.
    چراغ‌های شاخص هوشمند کاربرپسند و نورپردازی هوشمند فوراً به کاربر امکان کنترل وضعیت هوای داخل خانه را می‌دهد. چراغ شاخص هوشمند خوانش کیفیت هوا را روی نمایشگر واضحش ارائه می‌دهد و کاربران به راحتی می‌توانند بر تغییر در کیفیت هوا به مرور زمان نظارت داشته باشند. نورپردازی هوشمند از چهار رنگ متفاوت نور برای کنترل کیفیت هوا استفاده می‌کند و کاربر می‌تواند در یک نگاه کیفیت هوا را بررسی کند. دستگاه تصفیه هوای ال‌جی از حسگر پیشرفته‌ای بهره می‌برد که ذرات ریز با قطر کم‌تر از یک میکرومتر را تشخیص می‌دهد.
    Jo Seong-jin ، رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، گفت: «محصولات شیک ما در زمینه تهویه مطبوع، نسبت به تمام محصولاتی که ما تا قبل از این در نمایشگاه IFA معرفی کرده‌ایم، راندمان انرژی بالاتر و عملکرد بهتری دارند و بیشتر مورد پسند خانواده‌ها قرار خواهد گرفت. مشتریان اروپایی همیشه در زمینه بازده انرژی و عملکرد استانداردهای جدید تعریف میکنند. بنابراین، نمایشگاه IFA دارای اهمیت ویژه برای ما جهت معرفی لوازم خانگی جدید و پیشرفته است.»
    بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در سالن مس برلین، در طول برگزاری نمایشگاه IFA 2016، شانس تجربه این محصولات جدید را قبل از دیگران دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر