شیائومی ردمی نوت ۴ با رم ۴ گیگابایت امروز عرضه می‌شود

عصر کالا- نسخه ویژه‌ای از شیائومی ردمی نوت ۴ امروز عرضه می‌شود. این نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. Xiaomi هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی Redmi Note ۴ نسخه ۴ گیگ منتشر نکرده است و شاید این تنها در چین عرضه شود.

شیائومی ردمی نوت ۴ با رم ۴ گیگابایت امروز عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر کالا» به نقل از جی‌اس‌ام، شیائومی گوشی‌های سری ردمی را به‌عنوان دیوایس‌هایی مقرون‌به‌صرفه معرفی کرده است که می‌توانند از بسیاری رقبا بهتر باشند و ردمی نوت 4، بار دیگر این موضوع را ثابت کرده است. تا امروز نسخه 3 گیگابایتی، بهترین نسخه از این دیوایس بود اما شیائومی نسخه‌ای ویژه از Redmi Note 4 را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از امروز در فروشگاه‌های آنلاین مختلف عرضه می‌کند.

    نسخه ویژه Redmi Note 4 جز در میزان رم و فضای ذخیره‌سازی، با نسخه معمولی تفاوتی ندارد. این گوشی صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD و پردازنده Helio X20 با فرکانس 2.1 GHz دارد. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است. باتری 4100 mAh این گوشی را تغذیه می‌کند و گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

    گوشی ردمی نوت 4 امروز با قیمت بسیار مناسب 1399 یوآن (200 دلار) در استور رسمی شیائومی، JD.com، مرکز خرید شیائومی و Lynx عرضه می‌شود. این گوشی در دو رنگ آبی کم رنگ و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد..

    هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی نسخه 4 گیگابایتی گوشی منتشر نشده است و شاید این اتفاق هرگز نیفتد چراکه Xiaomi ردمی نوت 4 مجهز به تراشه مدیاتک را تنها در چین می‌فروشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر