شیائومی Black Shark ۳ ۵G، اولین گوشی هوشمند با رم ۱۶ گیگابایتی

عصر کالا- گوشی گیمینگ بعدی شیائومی، Black Shark ۳ ۵G اولین گوشی هوشمند با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی است.

شیائومی Black Shark ۳ ۵G، اولین گوشی هوشمند با رم ۱۶ گیگابایتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳:۰۰
     

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،گوشی‌های گیمینگ شیائومی سری Black Shark توانستند شهرت خوبی را پس از رونمایی و عرضه به بازار کسب کنند. شرکت شیائومی به دلیل همین محبوبیت گوشی‌های گیمینگ خود، تصمیم گرفته است که تولید آن‌ها را ادامه دهد و این بار نام مدل جدید این سری را Black Shark 3 5G انتخاب کرده است. همانطور که از نام این گوشی پیدا است، قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G در آن تعبیه شده است. Black Shark 3 5G پیش از اعلام این خبر گواهینامه MIIT خود را کسب کرده، پس هیچ شکی در تولید این گوشی نیست.

    تنها نکته مثبت Black Shark 3 پشتیبانی از فناوری 5G نیست و دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانند آن را برای آینده آماده کنند. بر اساس آخرین شایعه‌هایی که از شیائومی به گوش می‌رسد، این گوشی هوشمند اولین گوشی خواهد بود که حافظه رم 16 گیگابایتی خواهد داشت. برخی از کاربران یا منتقدان بر این عقیده هستند که این میزان حافظه غیرضروروی است در حالی که بسیاری از کاربران هم از این حافظه رم خوشحال هستند و برای استفاده از حافظه رم 16 گیگابایتی ابراز علاقه کرده‌اند. هرچند می‌توان گفت یک حافظه رم با ظرفیت بالا می‌تواند افرادی را که می‌خواهند سال‌ها از گوشی خود استفاده کنند، راضی نگه دارد.

    شیائومی Black Shark 3 5G، اولین گوشی هوشمند با رم 16 گیگابایتی

    گوشی Black Shark 3 5G شیائومی می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های نسل جدید باشد، شیائومی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان معرفی یا عرضه این گوشی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است و باید تا زمان انتشار خبری از این گوشی منتظر بمانیم.

    بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی لو رفته، شیائومی Black Shark 3 دارای پردازنده هشت هسته‌ای کوآلکام، Snapdragon 855 خواهد بود. قدرت این پردازنده و دیگر سخت‌افزار گوشی را یک باطری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت تأمین خواهد کرد. بدین ترتیب می‌توان گفت Black Shark 3 بهترین گزینه جایگزینی Black Shark 2، گوشی گیمینگ سابق شیائومی خواهد بود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر