گوشی‌های هوشمند تاشو از رده خارج می‌شوند!

عصر کالا- کارشناسان و تحلیلگران به تازگی برآورد و اعلام کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر تا چند سال آینده محبوبیت خود را از دست داده و از تولید انبوه خارج خواهند شد.

گوشی‌های هوشمند تاشو از رده خارج می‌شوند!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  ایسنا، گوشی های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و خم شونده که در سال های اخیر با استقبال بی نظیری از سوی کاربران و علاقمندان به تکنولوژی برخوردار شده است، توسط شرکت های تولیدکننده موبایل مورد توجه قرار گرفته اند چراکه آنها قادر خواهند بود به واسطه تولید انبوه و فروش موفقیت آمیز این محصولات جدید، از رکود چند ساله بازارهای جهانی موبایل فاصله بگیرند و باری دیگر درامدزایی و سودآوری خود را افزایش دهند.

    حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال 2019 میلادی شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس بود.

    از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    بر اساس گزارش وب سایت phonearena، حالا به نظر می رسد که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری نظر و عقیده دیگری در رابطه با محبوبیت گوشی های هوشمند تاشو دارند چراکه بسیاری از آنها بر این باورند که تنها عامل جذب کاربران و علاقمندان به تکنولوژی، نوآوری صفحه نمایش انعطاف پذیر بوده است وگرنه این محصولات کاربرد خاص و منحصر بفردی برای مشتریان موبایل نخواهند داشت. برخی دیگر از آنها همچنین عنوان کرده اند که این عدم کاربرد به علاوه قیمت بالا و گران بودن گوشی های تاشو در کنار هم موجب خواهد شد که محبوبیت این محصولات دیری نپاید و نهایتا تا چند سال آینده از خط تولید انبوه خارج شوند.

    پیشتر نیز بسیاری دیگر از کارشناسان خطاب به کاربران و مشتریان بازارهای جهانی موبایل توصیه کرده بودند که تا زمانی که فناوری گوشی های تاشو به شکوفایی و تکامل برسد، برای خریداری و استفاده از این محصولات عجله نکنند.

    انتهای پیام  

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر