مروری بر بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۱۹

عصر کالا- با توجه به محبوبیت گوشی‌های تاشو در سال جاری میلادی، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت توسعه و تولید این محصولات روی آورده‌اند.

مروری بر بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال 2019 میلادی نیز شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس تاشو بود. این روزها که بازار معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و تا شدنی بسیار داغ و پر تب و تاب شده است، بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان به سمت و سوی طراحی و توسعه این محصولات روی آورده‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به سامسونگ و هواوی اشاره کرد.

    از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    بر اساس گزارش وب سایت t3، در زیر به مروری بر برترین گوشی‌های هوشمند تاشو و مجهز به صفحه نمایش انعطاف‌پذیر که روانه بازارهای جهانی شده‌اند، خواهیم پرداخت:

    سامسونگ گلکسی فولد (SAMSUNG GALAXY FOLD)

    از بارزترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    نمایشگر 7.3 اینچی

    حافظه رم: 12 گیگابایت

    حافظه داخلی: 512 گیگابایت

    لنز دوربین سه‌گانه: 16 – 12 و 12 مگاپیکسلی

    باتری: 4 هزار و 380 میلی آمپر ساعت

    هواوی میت‌ایکس (HUAWEI MATE X)

    از مهم ترین ویژگی های این گوشی های هوشمند تاشو می توان به صفحهنمایش 8 اینچی، پردازنده 980 کایرین و قابلیت اتصال به شبکه 5G اشاره کرد.

    گوشی تاشوی اوپو (OPPO FOLDABLE PHONE)

    با اینکه هنوز شرکت چینی اوپو این محصول خود را به طور رسمی رونمایی و عرضه نکرده و اطلاعات زیادی از آن نیز در فضای مجازی و رسانه های خبری منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود گوشی قدرتمندی باشد که توانایی رقابت با سایر رقبای سرسخت خود را داشته باشد. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد کرده‌اند که این گوشی شباهت‌های فراوانی به گوشی تاشوی هواوی میت ایکس خواهد داشت.

    موتورولا ریزر 2019 (MOTOROLA RAZR 2019)

    این گوشی هوشمند تاشو در دو نسخه مختلف به حافظه رم 6 گیگابایتی و داخلی 128 گیگابایتی و تراشه پردازنده اسنپ دراگون کوالکام 710 مجهز شده است.

    ال‌جی بِندی (LG BENDI)

    این محصول نیز با اینکه هنوز در مرحله توسعه قرار دارد، توجه بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری را به سمت و سوی خود جلب کرده است. انتظار می‌رود این محصول در اوایل سال 2020 میلادی روانه بازارهای جهانی شود.

    شیائومی میکس‌فلکس (XIAOMI MIX FLEX)

    این گوشی هوشمند نیز که در حد انتشار یک ویدیو معرفی و رونمایی شده است، برای بسیاری از طرفداران این برند چینی نوظهور جالب توجه است و به نظر می‌رسد در دو نسخه شیائومی دوآل فلکس و میکس فلکس به بازار عرضه شود.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر