فروش ۱۰۰ هزار گوشی تاشوی هواوی در ماه

عصر کالا- هواوی به تازگی اعلام کرده که در ماه ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند تاشو می‌فروشد.

فروش ۱۰۰ هزار گوشی تاشوی هواوی در ماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشند و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    از سال پیش تاکنون شرکت‌های متعددی به توسعه و تولید گوشی های هوشمند تاشو و مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر اقدام کردند که سامسونگ و هواوی جزو پیشگامان آنها بودند.

    هواوی میت ایکس که نام گوشی تاشوی شرکت چینی هواوی است، تقریبا هم زمان با گلکسی فولد سامسونگ معرفی و روانه بازارهای جهانی شد و توانست نظر خیل عظیمی از مشتریان و کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند.

    بر اساس گزارش اندروید سنترال که در وب سایت gsmarena آمده است، هواوی به تازگی اعلام کرده است که از زمان عرضه در بازار چین در ماه نوامبر 2019 میلادی توانسته است در ماه 100 هزار دستگاه گوشی هوشمند تاشوی میت ایکس را به فروش برساند.

    گوشی تاشوی میت ایکس هواوی هم اکنون تنها در بازار چین عرضه می شود و قیمتی معادل 16 هزار و 999 یوان معادل دو هزار و 400 دلار دارد.

    کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که هواوی به منظور ایجاد شرمساری و رقابت با بزرگترین رقیب خود، سامسونگ، آمار و ارقام اخیر را منتشر کرده است. یانگ سون، مدیر اجرایی سامسونگ پیشتر اعلام کرده بود که 400 هزار تا 500 هزار دستگاه گوشی تاشوی گلکسی فولد را از زمان آغاز عرضه در سپتامبر فروخته است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر