گلکسی نوت ۸ احتمالا دارای دو دوربین خواهد بود

عصر کالا- پیش از رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی S۸، شایعات زیادی درباره مشخصات و قابلیت‌های این گوشی در فضای مجازی منتشر شده بود. یکی از این مشخصات منتسب به این گوشی مجهز بودنش به ساختار دوربین دوال بود، شبیه به دوربین‌های دو گانه‌ای که سایر تولید کنندگان اندرویدی پیش از این در محصولات خود آنها را بکار گرفته‌اند و آیفون ۷ پلاس اپل نیز به چنین دوربینی مجهز است. با تک شات همراه باشید.

گلکسی نوت ۸ احتمالا دارای دو دوربین خواهد بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از شهر خبر ؛ در هر حال این شایعات محقق نشدند و گلکسی S8 عرضه شده به بازار تنها یک دوربین دارد، گرچه مطابق با تصاویر زیادی که منتشر شده است، کاملا آشکار است که سامسونگ استفاده از چنین ساختاری را در ذهن داشته و نمونه های مختلفی را نیز مورد بررسی قرار داده است.

    اکنون گزارش جدید از سوی محقق شرکت KGI Securities یعنی مینگ چی کو منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی نوت 8 سامسونگ احتمالا به دو دوربین عکاسی مجهز خواهد بود.

    مینگ چی کو معتقد است که دوربین دوال مهم‌ترین بروزرسانی این گوشی از لحاظ مشخصات خواهد بود. او معتقد است که این دوربین‌ها دارای زوم اپتیکال 3 برابری، سنسور CIS زاویه باز 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از دیود حساس به نور دوال، سنسور CIS تله فوتوی 13 مگاپیکسلی، لنزهای دوال 6P خواهند بود و هر دوی لنزها نیز دارای لرزشگیر اپتیکال خواهند بود.

    کو هم چنین عنوان کرده که کیفیت دوربین نوت 8 بسیار بهتر از آیفون 7 پلاس خواهد بود اما احتمالا دوربین‌های آیفون اولد جدید اپل رقیب اصلی دوربین نوت 8 سامسونگ خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر