اچ تی سی رسما از One X۱۰ در روسیه رونمایی کرد

عصر کالا- تلفن هوشمند اچ تی سی وان اکس ۱۰ به صورت رسمی در کشور روسیه معرفی شد و به زودی با قیمت ۳۵۵ دلار در دو رنگ نقره‌ای و مشکی برای فروش قرار می‌گیرد.

اچ تی سی رسما از One X۱۰ در روسیه رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»به نقل از جی‌اس‌ام، چندی پیش تیزری از HTC One X10 توسط اوان بلس منتشر شد و به این ترتیب طرفداران این برند تا حدودی گیج و متحیر شدند. مطمئنا ظاهر این تلفن هوشمند به مانند یک دیوایس بالا رده است، اما این موضوع نمی‌تواند موجب لبخند رضایت طرفداران باوفای اچ‌تی‌سی باشد.

    برای سالیان طولانی، کمپانی اچ‌تی‌سی با دو مشکل جدی روبرو بود که تا به حال نیز حل نشده است. یکی از آنها دوربین پشت و دیگری باتری دیوایس است. حتی با وجود اینکه One M8 بهترین دیوایس تولید شده توسط اچ‌تی‌سی به شمار می‌رفت، اما باتری 2600 میلی‌آمپری برای آن ناامید کننده به نظر می‌رسید. به همین دلیل مسئولان اچ‌تی‌سی، ظرفیت باتری را در محصول سال گذشته خود؛ HTC 10، به 3000 میلی‌آمپر افزایش دادند. اما بسیاری از پرچمداران رده بالای فعلی موجود در بازار، دارای باتری با ظرفیت بیشتر از 3000 میلی آمپر هستند.

    ظاهرا رویای طرفداران اچ‌تی‌سی به حقیقت خواهد پیوست. بر اساس توییتی که توسط آقای Roland Quandt منتشر شده است، تلفن هوشمند میان‌رده HTC One X10 در کشور روسیه معرفی شد. در ورژن روسی زبان وبسایت اچ‌تی‌سی، مشخص گردیده که این دیوایس از یک باتری 4000 میلی‌آمپری بهره‌مند است که به شما این امکان را می‌دهد تا دو روز کامل بدون نیاز به شارژ با این تلفن هوشمند کار کنید. قابلیت +Boost به کاربر این امکان را می‌دهد تا از حداقل ظرفیت باتری دیوایس استفاده کند. به عنوان یکی از مزایای این امکان می‌توان به تنظیم خودکار رزولوشن سیستم عامل متناسب با اپلیکیشن‌های مختلف اشاره کرد.

    از مشخصات سخت‌افزاری HTC One X10 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek P10
    صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 × 1080 و تراکم پیکسلی 401 ppi
    3 گیگابایت رم
    حافظه داخلی 32 گیگابایت و قابلیت افزایش تا 2 ترابایت به کمک درگاه حافظه microSD
    دوربین پشت 16 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.0/f
    دوربین جلو 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.2/f و قابلیت عکاسی به صورت واید
    در کنار باتری 4000 میلی آمپری، HTC One X10 از قابلیت‌های Energy Saving، Maximum Power Saving و تکنولوژی شارژ سریع نیز بهره‌مند است. بدنه فلزی این دیوایس دارای قابلیت ضدخش است و مقاومت بالایی در مقابل سقوط از ارتفاع کوتاه و ضربات آرام دارد. در پشت بدنه نیز سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد.

    در حالی که ممکن است این تلفن هوشمند برای بسیاری از افراد مناسب نباشد، اما نکته‌ای را به ما گوشزد می‌کند. حالا که اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته تا یک باتری 4000 میلی‌آمپری برای یک دیوایس میان‌رده استفاده کند، به نظر شما چه ظرفیتی را برای پرچمدار خود در نظر دارد؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر