رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل:

تکلیف بازار موبایل هفته آینده مشخص می‌شود

توزیع بیش از ۹۰ درصد گوشی‌های دپو شده در گمرک

عصر کالا- درستی با بیان اینکه وضع بازار موبایل هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: امیدواریم که روند قیمت گوشی به زودی کاهشی شود.

تکلیف بازار موبایل هفته آینده مشخص می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل  با بیان اینکه وضع بازار موبایل هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: امیدواریم که روند قیمت گوشی به زودی کاهشی شود.
    رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل ابراز امیدواری کرد که وضع بازار موبایل طی چند روز آینده مشخص می‌شود در غیر این صورت مسئولان بالا دستی باید در این زمینه فکری کنند.

    درستی در پاسخ به این پرسش که تکلیف 600 هزار گوشی به جا مانده در گمرک به کجا رسیده است؟ تصریح کرد: مشکلات مربوط به این گوشی‌ها حل شده چرا که بیش از 90 درصد این گوشی‌ها در بازار توزیع شده است.

    رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل با تاکید بر اینکه قیمت ارز تا حدی کاهش پیدا کرده، اما قیمت گوشی تغییر نکرده است، تصریح کرد: امیدواریم که به زودی قیمت گوشی در بازار روند کاهشی به خود بگیرد.

    درستی با بیان اینکه زمانی که وضع بازار موبایل مشخص شود دست دلالان و سودجویان در بازار کوتاه می‌شود، افزود: امیدواریم همکاری دولت و اصناف بیشتر شود تا بازار روند مطلوب‌تری به خود بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر