درز نخستین تصاویر منتسب به گوشی اچ تی سی یو با اسم رمز اوشن

عصر کالا- اوایل سال جاری میلادی بود که اچ تی سی رسما اعلام کرد امسال هیچ اسمارت فون جدیدی با نام HTC ۱۱ وارد بازار نمی‌شود؛ اما معنای این جمله آن نیست که گوشی یو اولترا (HTC U Ultra) تنها گوشی قدرتمند تایوانی‌ها برای سال ۲۰۱۷ میلادی خواهد بود.

درز نخستین تصاویر منتسب به گوشی اچ تی سی یو با اسم رمز اوشن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ به تازگی ایوان بلس (Evan Blass) نخستین تصاویر منتسب به گوشی اچ تی سی یو (HTC U) با اسم رمز اوشن (Ocean) را به عنوان پرچمدار بعدی این شرکت قدیمی منتشر کرده که بخش پشتی و جلویی آن را به خوبی نشان می‌دهد.
    گوشی اچ تی سی یو را با داشتن پنلی براق و گوشه‌های خمیده، می‌توان نسخه کوچک‌شده اچ تی سی یو اولترا در نظر گرفت که یک سنسور اثر انگشت کوچک نیز در بخش جلویی آن تعبیه شده است. هرچند، طراحی دوربین پشتی دستگاه پیش رو با پرچمدار فعلی اچ تی سی تفاوت زیادی دارد. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم، طراحی دوربین پشتی این گوشی کمی عجیب به نظر می‌رسد که البته شاید دلیل آن کیفیت پایین عکس نیز باشد.
    گوشی اچ تی سی یو به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود

    با توجه به اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده، گوشی اچ تی سی یو به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1440×2560 و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 تجهیز خواهد شد. همچنین یکی از موارد قابل توجه در رابطه با این گوشی، فریم حساس به فشار آن خواهد بود که با نام “Edge Sense” شناخته شده و امکان انجام کارهای مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های احتمالی پرچمدار جدید اچ تی سی نیز می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی همراه با اندروید نوقا و رابط کاربری Sense 9 اشاره کرد.
    اگرچه ایوان بلس هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت این دستگاه را منتشر نکرده است، اما معرفی آن در آینده نزدیک دور از انتظار نخواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر