HTC از گوشی One X۱۰ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد

عصر کالا- بالاخره پس از هفته ها انتظار و درز شایعات فراوارن شرکت اچ تی سی در کشور روسیه از محصول جدید خود موسوم به وان اکس ۱۰ رونمایی کرد. وان اکس ۱۰ محصولی که طی هفته های اخیر اخبار زیادی را در دنیای وب به خود اختصاص داده و با توجه به مشخصه های اعلام شده برای آن علاقه مندان زیادی را به انتظار نشانده بود.

HTC از گوشی One X۱۰ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل ا ز جام جم آنلاین،به نظر می رسد که اچ تی سی راه حل دو ایراد بزرگ گوشی های خود یعنی دوربین بی کیفیت و باتری کم ظرفیت را به خوبی یافته و با ارائه محصول جدید خود با نام وان اکس 10 گزینه ای ایده آل برای رقابت با سایر محصولات را به بازار عرضه کرده است.
    بر اساس گفته های رسمی در وب سایت این شرکت در کشور روسیه، وان اکس 10 با باتری 4000 میلی آمپری قادر است تا دو روز انرژی لازم برای روشن ماندن گوشی را تامین کند. افزون بر این، صفحه نمایش 5٫5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 و رم 3 گیگابایتی با پردازنده 8 هسته ای پی 10 مدیاتک از دیگر ویژگی های این گوشی به شمار می روند. اچ تی سی برای این محصول حافظه داخلی 32 گیگابایتی در نظر گرفته است که از طریق کارت حافظه تا 2 ترابایت قابل ارتقا است. دوربین اصلی وان اکس 10 اچ تی سی 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است.
    در کنار تمام ویژگی های ذکر شده، این گوشی از قابلیت ذخیره نیرو و همچنین شارژ سریع برخوردار است. محصول جدید اچ تی سی با قیمتی در حدود 355 دلار و در رنگ های مشکی و نقره ای تولید و عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر