اولین تصویر از اچ تی سی یو فاش شد

عصر کالا- تصویری منتسب به اچ‌تی‌سی یو در فضای مجازی قرار گرفته است که در آن می‌توان پرچم‌دار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی را مشاهده کرد.

اولین تصویر از اچ تی سی یو فاش شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ اوایل سال 2017 کمپانی اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند جدیدی به نام اچ‌تی‌سی یو اولترا روانه بازار کرد. در یو اولترا از اسنپدراگون 821 استفاده شده است که این گوشی هوشمند را در رده پرچم‌داران قرار می‌دهد.

    با وجود عرضه یو اولترا، کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کرد در آینده می‌خواهد گوشی هوشمند دیگری روانه بازار کند که از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند که با نام اچ‌تی‌سی اوشن شناخته می‌شود، در واقع دومین پرچم‌دار سال 2017 کمپانی تایوانی خواهد بود.

    انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی اوشن که اچ‌تی‌سی یو نیز نامیده می‌شود، از تراشه اسنپدراگون، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی، نمایشگر 5.5 اینچی WQHD (رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل) و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی استفاده کند.

    مانند یو اولترا احتمال دارد اسکنر اثر انگشت در جلوی اچ‌تی‌سی یو استفاده شود. طبق تصویر منتشرشده از اچ‌تی‌سی یو می‌توان گفت این گوشی هوشمند از کمی حاشیه در لبه‌های نمایشگر برخوردار است.

    متأسفانه اطلاعات بیشتری از اچ‌تی‌سی یو در اختیار نداریم؛ اما انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی از پرچم‌دار جدیدش در ماه آوریل رونمایی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر