ارائه اندروید نوقا ۷.۰ برای اچ‌تی‌سی One M۹

عصر کالا- در ماه دسامبر اچ‌تی‌سی به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷.۰ را برای نسخه آنلاک One M۹ عرضه کرد. این سازنده اعلام کرده بود که این نسخه از اندروید برای دستگاه‌های تحت قرارداد اپراتورهای مخابراتی اوایل سال آینده میلادی ارائه خواهد شد. به‌طور کلی اپراتورهای مخابراتی عجله‌ای در ارائه به‌روزرسانی برای دستگاه‌های فروخته شده خود ندارند.

ارائه اندروید نوقا ۷.۰ برای اچ‌تی‌سی One M۹
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آ‌ی‌تی رسان، هفته گذشته اپراتور مخابراتی T-Mobile در آمریکا تایید کرد که در حال آزمایش اندروید نوقا برای اچ‌تی‌سی One M9 بوده و حال این به‌روزرسانی برای مدل موردنظر منتشر شده است. اگرچه در سایت T-Mobile برای این به‌روزرسانی عبارت در حال آزمایش را مشاهده می‌نمایید ولی سایت Android Police تایید کرده که برخی از کاربران موفق به دریافت و نصب این نسخه شده‌اند. همانند همیشه به‌روزرسانی‌ها به یکباره منتشر نمی‌شوند، بنابراین برای دریافت و نصب این نسخه باید کمی صبور باشید.

    این به‌روزرسانی نسخه نرم‌افزاری اچ‌تی‌سی One M9 را به 4.27.531.6 ارتقا داده و حجم آن کمتر از 1.1 گیگابایت است. علاوه‌بر اندروید نوقا 7.0، به‌روزرسانی T-Mobile شامل بهبودهای کارایی سیستم نیز بوده که متاسفانه تنها شامل وصله‌های امنیتی ماه فرویه است. در این به‌روزرسانی وصله‌های امنیتی ماه مارس که گوگل دو هفته گذشته آن‌ها را منتشر کرد، قرار ندارد.

    اندروید نوقا 7.0، 7 ماه گذشته توسط گوگل ارائه شد. این به‌روزرسانی در حالی برای اچ‌تی‌سی One M9 عرضه شده که دیروز گوگل نسخه بعدی اندروید با نام اندروید O را معرفی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر