مشکل دوربین گوشی‌های گوگل حل می‌شود

عصر کالا- به نظر می‌رسد که گوگل در حال بررسی و برطرف کردن مشکل دوربین گوشی‌های پیکسل ۲ است که به گفته کاربران، مانع اجرای اپلیکیشن دوربین می‌شود.

مشکل دوربین گوشی‌های گوگل حل می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، گوشی های هوشمند گوگل که پیکسل نام دارند، مدتهاست که با امکانات و قابلیت های جذاب و کاربردی خود نظر خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به موبایل را به خود جلب کرده اند اما از آنجایی که هیچ یک از گوشی های هوشمند عرضه شده توسط شرکت های تولیدکننده موبایل تاکنون بی عیب و نقص نبوده اند، مدت کوتاهی پس از عرضه گوشی های پیکسل 2 گوگل، بسیاری از کاربران در فضای مجازی اعلام کردند که اپلیکیشن دوربینی که به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب و اجرا می شود، کار نمی کند و در صورت ورود به آن، بلافاصله از آن خارج شده و مانع اجرای دوربین می شود.

    گوگل در سال 2016 میلادی با بهره گیری از فناوری +HDR و سخت افزارهای اختصاصی توانست دوربین های بی نظیر و خارق العاده ای را برای سری گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال بسازد که در نسل دوم و آتی آن نیز موفقیت خود را تداوم بخشید. اما با وجود کیفیت بی نظیر دوربین این گوشی ها بسیاری از کاربران از ابتدا مشکلات متعددی با آن داشتند و همواره از موانع موجود بر سر اجرای اپلیکیشن دوربین گوشی های خود به گوگل گلایه و شکایت می کردند.

    در بسیاری از این موارد گوگل به منظور برطرف کردن موقتی مشکل این دسته از کاربران به آنها توصیه کرده بود اطلاعات پنهانی (cache) دوربین خود را پاک کرده و گوشی را مجددا راه اندازی کنند. اگر این کارها نیز موثر واقع نشود گوگل توصیه می کند که گوشی خود را بر روی حالت هواپیما قرار دهند و سپس شروع به عکاسی و فیلمبرداری با دوربین گوشی خود کنند چراکه احتمالا این مشکل با اتصالات گوشی هوشمند در ارتباط است.

    این مشکل دوربین گوشی های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به خطای مرگ دوربینی معروف شده است و هشتگ های بسیاری از آن در فضای مجازی موجود است.

    گوگل در واکنش به ادامه اعتراضات کاربران در فضای مجازی اعلام کرده است که از مشکل مذکور مطلع بوده و به دنبال برطرف کردن آن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر