تولید هدفون بی سیم مترجم که با حرکات دست و صورت کنترل می شود

عصر کالا- هدفون های امروزی حتی اگر به صورت بی سیم هم طراحی شوند، برای متصل کردن دو گوشی دارای یک نوار فلزی هستند، اما برای اولین بار هدفونی بدون این نوار تولید شده است.

تولید هدفون بی سیم مترجم که با حرکات دست و صورت کنترل می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، گوشی های این هدفون ظاهری شبیه به تخم مرغ داشته و با قراردادن آنها بر روی گوش، این بخش از بدن به طور کامل پوشانده می شود.

    هدفون یادشده که هیومن هدفون نام گرفته، تنها یک پنجم هدفون های معمولی وزن دارد و عمر باتری آن نیز دو برابر هدفون های رقیب است. شرکت هیومن سازنده این هدفون مدعی است که برد آن به 30 متر می رسد که بسیار بیشتر از اکثر هدفون های بی سیم موجود در بازار است.

    شرکت سازنده مدعی است هدفون یادشده با ساختار فیزیکی گوش انسان سازگاری کامل داشته و لذا باعث آسیب یا خستگی گوش نمی شود. کنترل این هدفون هم با لمس آن و هم از طریق برخی حرکات دست و صورت ممکن است. همچنین از ان می توان برای برقراری تماس های تلفنی و پاسخ دادن به گوشی هوشمند نیز استفاده کرد.

    یکی دیگر از مزایای خاص این هدفون امکان ترجمه سریع زبان انگلیسی به 11 زبان دیگر است. همچنین کاربران می توانند میزان صدای دریافتی از محیط اطراف را در زمان استفاده از این هدفون تنظیم کنند تا در صورت آلودگی محیطی زیاد مزاحمت کمتری احساس کنند.

    این هدفون با یک بار شارژ باتری برای مدت نه ساعت قابل استفاده بوده و قیمت آن نیز 400 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر