گجت های عجیب؛ از هدفون باهوش تا سلفی گیر پرنده

عصر کالا-هدست های جدید «Vinci» از جمله غریب ترین چیزهایی است که تا به حال دیده ایم.

گجت های عجیب؛ از هدفون باهوش تا سلفی گیر پرنده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷:۰۰

    این هدست های بی سیم، هوشمند هستند و با دستورات صوتی و همچنین حرکتی دستان شما، کار می کنند.

    کنترل با چاشنی اضافه


    این روزها تلفن های همراه ما همه کار می کنند، از پخش رادیو گرفته تا کنترل کردن تلویزیون. با این همه، هنوز هم داشتن یک کنترل همه فن حریف اختصاصی، خالی از لطف نیست. این گجت مهفومی، یک کنترل لمسی همه کاره است که می تواند از چراغ های خانه تا تلویزیون شما را کنترل کند. این گجت بسیار ساده طراحی شده، سبک است و از همه مهم تر، می تواند به عنوان مکمل تلفن همراه شما در اداره یک زندگی هوشمند به شما کمک کند. این کنترل هیچ کلیدی ندارد و همانند تلفن های هوشمند از طریق نمایشگر لمسی کوچک خود، کنترل می شود و گجتی مفهومی است که شاید روزی واقعا به بازار هم عرضه شود.

    سلفی گیر پرنده؛ AIR SELFIE


    تصور کنید به جای یک میله بلند نچسب، پهپاد کوچکی داشته باشید که کار سلفی گرفتن در هر موقعیتی را برای شما آسان می کند. این گجت دقیقا همچین چیزی است. این پهپاد مینیاتوری که به راحتی در کف دستان شما جا می شود، به طور اختصاصی برای گرفتن سلفی طراحی شده است. این پهپاد بسیار باریک است و همراه با قاب گوشی مخصوصی عرضه شده که اجازه می دهد آن را همیشه پشت قاب گوشی خود جا بدهید تا هر زمان هوس سلفی گرفتن گردید، به راحتی با پرواز دادن آن عکس های مورد نظر خود را بگیرید. این گجت هنوز رسما به بازار عرضه نشده است.

    هدفون باهوش؛ VINCI 3D HEADPHONES


    بین گجت های نوظهور، هدست های جدید «Vinci» از جمله غریب ترین چیزهایی است که تا به حال دیده ایم. این هدست های بی سیم، هوشمند هستند و با دستورات صوتی و همچنین حرکتی دستان شما، کار می کنند. به علاوه هوش مصنوعی به کار رفته در آن ها عادات رفتاری شما را به مرور زمان یاد می گیرد. روی گوشی ها، مانیتورهای لمسی ای وجود دارند که تنظیمات از طریق آن ها انجام می شود، به علاوه در هنگام پخش موسیقی تصاویر گرافیکی ای را پخش می کنند که ظاهری عجیب، اما جالب به گوشی می بخشند. این گجت هنوز در حال جمع کردن سرمایه روی وب سایت کیک استارتر است.

    ساعت گرمایی؛ POWER WATCH


    یکی از مهم ترین مشکلات ساعت های هوشمند باتری های نه چندان بادوام آن هاست. باتری این ساعت ها به سختی بیش از یک یا دو روز را بدون شارژ دوام می آورد. در مقابل، این گجت طراحی شده است تا مادامی که به دست شماست، هیچ وقت شارژ تمام نمی کند. التبه از این ساعت، انتظار کارهای عجیب و غریب نداشته باشید. این ساعت به جز نشان دادن زمان، شمردن قدم ها، کالری سوزانده شده و تایمر کاری دیگری نمی کند.

    مکالمه گیر تلفنی؛ RECORDER GEAR PR200


    یکی از دردسرهای دنیای روزنامه نگاری گرفتن مصاحبه های تلفنی است؛ مصاحبه هایی که اگر نرم افزار مناسب آن را نداشته باشید، ضبط آن ها با سختی فراوانی همراه خواهد بود. این گجت چنین مواقعی به کار می آید و یک «Voice Recorder» مخصوص است که علاوه بر ضبط صدا، می تواند با اتصال به سوکت گوشی شما، مکالمات تلفنی را هم مستقیما ضبط کند. ضمن آن که امکان اتصال مستقیم به گوشی شما برای ارسال فایل های ضبط شده هم وجود دارد.

    تفنگ رادیویی؛ DRONE GUN


    این اسلحه عجیب و غریب، یک سلاح فضایی نیست و هیچ آسیبی هم به هیچ کس وارد نمی کند. این گجت، درواقع یک اخلالگر رادیویی است که در صورت هدف گیری به سوی پهپاد می تواند تمام ارتباطات خارجی آن، از وایرلس تا جی پی اس را قطع کند. اهمیت این بازار هم برای محافظت از محیط هایی مثل فرودگاه است که ورود پهپادها به آن ممنوع است. این گجت هنوز ابزاری تاکتیکی است که فقط برای نیروهای امنیتی عرضه شده است.

    قاب شارژر؛ ZEE SMART CASE


    این روزها قاب های عجیب و غریب فراوانی برای تلفن های همراه پیدا می شود که عمده آن ها هیچ ویژگی کاربردی ندارند. در مقابل این قاب یکی از کاربردی ترین گجت هایی است که می توانید برای گوشی خود تهیه کنید. درون این قاب یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که به طور خودکار گوشی شما را شارژ می کند. قابل صاحب یک حافظه فلش 32 گیگابایتی نیز هست که از آن می توان به عنوان مکمل حافظه داخلی استفاده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر