دستور وزیر ارتباطات برای وصل مجدد گوشی‌های مسافری

عصر کالا- با توجه به مشکلات به وجود آمده در اثر قطع تعدادی از گوشی‌های تلفن همراه وارد شده به وسیله مسافران به کشور، وزیر ارتباطات دستور تا‌زه‌ای را برای مرتفع نمودن مشکل مذکور صادر کرد.

دستور وزیر ارتباطات برای وصل مجدد گوشی‌های مسافری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی انتشار خبری از وزارت صنعت، معدن و تجارت در روز گذشته جهت تسریع در وارد کردن اطلاعات صحیح گوشی‌های همراه در سامانه همتا و قطع شدن تعدادی از گوشی‌های شناسایی نشده، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور تازه‌ای را در همین خصوص صادر کرد.

    با مساعدت و دستور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت وصل مجدد بیش از 4000 گوشی تلفن همراه مسافری که توسط سامانه همتا شناسایی و قطع گردیده بود، این گوشی‌ها تا پایان امروز مجدداً وصل خواهند شد. این تعداد گوشی تلفن همراه بر طبق بخشنامه گمرک ج.ا.ا به دلیل عدم ورود اطلاعات صحیح و عدم پرداخت عوارض گوشی تلفن همراه در فرجه قانونی 30 روزه،  طی فرآیند شناسایی گوشی‌های تلفن همراه توسط سامانه همتا شناسایی و قطع گردیده بود.

    این اقدام وزیر ارتباطات در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از متضرر شدن اصناف و کمبود گوشی در بازار صورت گرفته است. در آینده‌ای نزدیک تدابیری اندیشیده خواهد شد تا از بروز تخلف در ثبت کالای مسافری جلوگیری بعمل آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر