تاکید رئیس رگولاتوری؛

رجیستری گوشی موبایل برای مردم هزینه ندارد

عصر کالا- رئیس رگولاتوری اخبار منتشرشده در مورد هزینه طرح اجرای رجیستری گوشی موبایل و نیز غیرفعال شدن گوشی های در دست مردم با اجرایی شدن این طرح را، تکذیب کرد.

رجیستری گوشی موبایل برای مردم هزینه ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر هزینه ای که طرح رجیستری موبایل به مردم تحمیل می کند و نیز غیرفعال شدن گوشی های موبایل در دست مردم با اجرایی شدن این طرح، حسین فلاح جوشقانی این اخبار را تکذیب کرد.

    رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد غیرفعال شدن گوشی های تلفن همراه در دست مردم با اجرایی شدن طرح رجیستری، گفت: این خبر درست نیست. طرح رجیستری از 28 مهرماه شروع می شود و فاز نخست آن تنها مانیتورینگ است. در این فاز ، اجرای رجیستری از یک سری مدل محدود شروع می شود.

    وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح رجیستری از مردم به هیچ عنوان پولی به عنوان گمرک گرفته نمی شود، افزود: اجرای رجیستری به هیچ عنوان برای مردم هزینه نخواهد داشت.

    معاون وزیر ارتباطات، با اشاره به اینکه اجرای رجیستری در مورد گوشی های در دست مردم نیست، اظهار کرد: گوشی هایی که تاکنون وارد کشور شده و گوشی هایی هم که در دست مردم است در طرح رجیستری مجاز تلقی می شود و لذا جای هیچ نگرانی برای مردم نیست.

    طبق اعلام وزارت ارتباطات، یکی از رسانه های فارسی خارج از کشور طی خبری اعلام کرده بود که گوشی های تلفن همراه در دست مردم که از مبادی غیررسمی وارد کشور شده اند با اجرای طرح رجیستری غیرفعال می شود و برای فعال شدن نیاز به پرداخت 15 درصد عوارض گمرکی است که این خبر تکذیب شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر