اکشن لانچر با بعضی قابلیت های اندروید اوریو به روز رسانی شد

عصر کالا- اگر موبایل تان به اندروید اوریو ارتقا پیدا نمی کند، نگران نباشید. چرا که لانچرها می توانند بعضی قابلیت های جذاب آخرین اندروید را برایتان به ارمغان بیاورند.

اکشن لانچر با بعضی قابلیت های اندروید اوریو به روز رسانی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، اکشن لانچر بدون شک یکی از محبوب ترین آن هاست. با نصب آخرین نسخه این لانچر می توانید سه قابلیت مهم اندروید اوریو را به دیوایس های قدیمی تر بیاورید: Notification Dots، آیکن های تطبیق پذیر و میان برهای جدید اپلیکیشن ها.

    دسترسی به این قابلیت ها در دیوایس های مبتنی بر اندروید لالی پاپ و نسخه های جدیدتر ممکن شده است. به لطف Notification Dots، هر گاه که تغییری در یک اپلیکیشن اتفاق بیفتد در کنار آیکن آن شاهد ظاهر شدن یک نقطه خواهید بود. حالا برای اطلاع از تغییرات اپلیکیشن یا نوتیفیکیشن های جدید کافیست کمی انگشت تان را روی آیکن آن نگه دارید.

    آیکن های تطبیق پذیر هم به شما این امکان را می دهند که ظاهر آیکن اپلیکیشن ها را از حالت پیش فرض خارج کرده و به شکل مربعی، دایره ای یا مربعی با گوشه های گرد در بیاورید. در این صورت آیکن تمام اپلیکیشن ها در منوی کشویی به حالت مورد انتخاب شما تغییر خواهد کرد.

    به جز مواردی که گفتیم، اکشن لانچر امکانات دیگری مثل تنظیمات مجزا برای شخصی سازی داک، میان برها، پوشه ها و رنگ آمیزی رابط کاربری در اختیارتان قرار می دهد. ضمنا اگر به صفحه خانگی دیوایس های پیکسل علاقه مند هستید، با اکشن لانچر می توانید این صفحه را در دیوایس اندرویدی قدیمی تان شبیه سازی کنید.

    اکشن لانچر اگر چه برای دانلود رایگان است، و انجام بعضی شخصی سازی ها در آن هزینه ای در پی ندارد، اما دسترسی به قابلیت های اندروید اوریو بدون پرداخت هزینه در آن ممکن نیست. برای آنکه به قابلیت Notification Dots و بقیه امکانات شخصی سازی این لانچر دسترسی داشته باشید، ناچار به خرید نسخه کامل آن با قیمت 4.99 دلار خواهید بود.

    بنابراین تصمیم با شماست؛ یا باید یک موبایل اندرویدی جدید با اندروید اوریو بخرید یا این که با پرداخت هزینه برای اکشن لانچر، قابلیت های آن را به موبایل فعلی تان بیاورید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر