دستبندی که احساساتتان را درک می‌کند

عصر کالا- به تازگی دستبند هوشمندی طراحی شده که می تواند با دقت ۹۶ درصداحساسات و عواطف کاربران را به طور آنی و لحظه به لحظه درک و شناسایی کند.

دستبندی که احساساتتان را درک می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آسین ایج، دستبند مذکور که توسط محققان دانشگاه ام آی تی طراحی و ساخته شده می تواند تغییر در احساسات و عواطف انسان ها را تشخیص دهد.

    این اختراع می تواند کاربردهای گسترده پزشکی داشته باشند و برای درک و بررسی میزان نگرانی و استرس و هیجان در افراد بیمار قابل استفاده است.

    محققان از سیستم خودآموز خودکار هوش مصنوعی در این ابزار بهره گرفته اند که از فعالیت های الکتریکی پوست و مچ دست انسان برای شناسایی احساسات وی بهره می گیرد. دستبند یاد شده می تواند تاثیر احساسی و عاطفی مصرف داروهای مختلف را هم بررسی نماید. به عنوان مثال از این طریق می توان پی برد آیا مصرف یک داروی خاص به کاهش درد افراد منجر شده است یا خیر.

    به طور معمول درمان های مختلف پزشکی واکنش های احساسی و عاطفی متنوعی را در بدن انسان ایجاد می کند و از همین طریق می توان روش های درمانی را بهتر کرد. در این دستبند از حسگرهای متنوعی برای جمع آوری لحظه به لحظه داده ها استفاده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط