بهترین تبلت‌های سال ۲۰۲۰

عصر کالا- به تازگی فهرستی از بهترین تبلت های قابل خریداری در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شده که نشان دهنده سلطه اپل و سامسونگ بر بازار این محصول است.

بهترین تبلت‌های سال ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، با اینکه بازار فروش تبلت همچون سال های اخیر رواج زیادی ندارد و با بزرگ شدن اندازه و ابعاد صفحه نمایش گوشی های هوشمند، علاقه و تمایل کاربران به خریداری تبلت نسبت به سال های قبل کاهش چشمگیری پیدا کرده، اما همچنان بسیاری از افراد به دلایل مختلفی علاقه دارند که برای انجام بسیاری از کار و فعالیت های موردنظر خود از تبلت استفاده کنند.

    بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، آنها بر این باورند که اندازه بزرگ تبلت به آنها اجازه می دهد بدون استفاده از لپ تاپ، به تماشای محتوای ویدیویی و بسیاری دیگر از کار و فعالیت های گرافیکی و تصویری بپردازند. در واقع آنها به محصولی که اندازه ای بین گوشی هوشمند و لپ تاپ دارد، برای انجام کارهای خود نیازمند خواهند بود و آن محصول چیزی جز تبلت نخواهد بود.

    حالا بر اساس گزارش وب سایت phonearena، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری با بررسی تبلت های موجود در بازار، فهرست جدیدی از بهترین تبلت های بازار که در سال 2020 میلادی برای کاربران و علاقمندان در دسترس و قابل خریداری خواهد بود را تهیه و منتشر کرده اند که در زیر به مرور مختصری بر آنها خواهیم پرداخت:

    تبلت اپل آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی (Apple iPad Pro 11- and 12.9-inch)

    از جمله مزایای خریداری و استفاده از این تبلت جدید و شگفت انگیز میتوان به کیفیت بالای صفحه نمایش ، قابلیت بهره مندی از طیف گسترده ای از بازی ها و اپلیکیشن های اختصاصی، دوربین های فوق العاده، طول عمر باتری مناسب، اسپیکرهای با قابلیت پخش صدای خوب و رسا و عملکرد قابل قبول اشاره کرد.

    البته به عقیده کارشناسان فعال در حوزه فناوری، بزرگترین مشکل این تبلت قیمت بالای آن نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار است که موجب می شود بسیاری از کاربران و مشتریان از خریدار یآن صرف نظر کنند. این در حالی است که به عقیده این کارشناسان، این مدل از آیپدهای اپل بهترین گزینه برای خریداران و طرفداران تبلت در جهان به شمار می رود و از لحاظ بسیاری موارد گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربوده است.

    تبلت سامسونگ گلکسی تب اس6 (Samsung Galaxy Tab S6)

    از بزرگترین مزایای خریداری و استفاده از تبلت های نسل ششم سامسونگ می توان به کیفیت بالای صفحه نمایش، چیپست های قدرتمند، اسپیکرهای خوب و با کیفیت صدای بالا، مجهز به قلم اختصاصی سامسونگ برای انجام کارهای ظریف و هنرمندانه و در آخر دوربین های پیشرفته اشاره کرد. البته به عقیده کارشناسان، نداشتن جک هدفون، عدم وجود فلاش ال ای دی دوربین و برخی نقص های نرم افزاری از معایب این تبلت به شمار می رود.

    تبلت اپل آیپد 2019 (Apple iPad (2019))

    از نظر بسیاری از کارشناسان، کاربران در صورتی که می خواهند در خرید یک تبلت فوق العاده صرفه جویی کنند و در عین حال یک آیپد خریداری کنند، می توانند از نسخه مقرون به صرفه و اقتصادی تر آیپدهای اپل بره مند شوند. قیمت این محصول که از 329 دلار آغاز می شود، طول عمر باتری خوبی داشته و به کاربران امکان بهره مندی از طیف وسیعی از اپلیکیشن و بازی های اختصاصی را می دهد.

    از معایب این تبلت می توان به چیپست های قدیمی تر، دوربین های نه چندان خوب و قیمت بالای قلم اختصاصی آن اشاره کرد.

    تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 (Samsung Galaxy Tab S4)

    نسل چهارم تبلت های سامسونگ که به گلکسی تب اس4 معروف است، برای کاربران و علاقمندان به خریداری تبلت رضایت بالایی را به ارمغان می آورد. این تبلت زیبا که به یک قلم اختصاصی مجهز شده است، برای بسیاری از افرادی که می خواهند با ظرفت و دقت بیشتری به انجام کار و فعالیت های روزانه خود با تبلت بپردازند، کاربردی و سودمند به نظر می رسد. بر اساس گزارش های منتشر شده همچنین این تبلت نقص نرم افزاری نداشته و استفاده از آن تجربه لذت بخشی خواهد بود.

    البته از معایب این تبلت می توان به چیپست های قدیمی تر، دوربین های نه چندان خوب و اسپیکرهای معمولی اشاره کرد.

    تبلت آمازون فایر اچ دی 10 (Amazon Fire HD 10)

    قیمت پایین و مناسب این تبلت بدون شک یکی از بهترین و مهمترین مزایای آن در جذب مشتریان بازارهای جهانی به شمار می رود. همچنین طول عمر باتری مناسب در کنار بهره مندی از دستیار صوتی هوشمند و اختصاصی الکسای آمازون موجب رضایت کاربران از این محصول شده است.

    البته به عقیده کارشناسان، بزرگترین مشکل آن عدم دسترسی کاربران به فروشگاه گوگل پلی استور برای دانلود طیف وسیعی از اپلیکیشن های موردنظر آنهاست. همچنین دوربین با کیفیت پایین، عملکرد غیرقابل قبول و کیفیت صفحه نمایش نامناسب از دیگر معایب این تبلت به شمار می رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر