تبلت سرفیس پرو ۵ از پردازنده‌ای جدید، اما تغییراتی کم برخوردار خواهد بود

عصر کالا- ظاهرا تبلت سرفیس پرو ۵ مایکروسافت (Microsoft Surface Pro ۵) از پردازنده جدید Kaby Lake اینتل بهره‌مند خواهد بود، اما تغییرات دیگری نسبت به نسل فعلی کمتر در آن به چشم خواهد خورد.

تبلت سرفیس پرو ۵ از پردازنده‌ای جدید، اما تغییراتی کم برخوردار خواهد بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از phonearena، سال 2015 میلادی بود که مایکروسافت از تبلت جذاب دوکاره سرفیس پرو 4 (Microsoft Surface Pro 4) خود رونمایی کرد. این بدان معناست که تا این لحظه حدود یک سال و نیم است که از معرفی و عرضه این محصول می‌گذرد. بر خلاف گوشی های هوشمند که هر 12 ماه یک بار و یا حتی زودتر نسل جدیدتر از خودشان را می‌بینند، بازار تبلت ها به گونه‌ای است که نیازی به عرضه زودهنگام مدل جدیدی از آن‌ها نیست.
    اما ظاهرا رفته رفته به برگزاری مراسم رویداد خبری معرفی تبلت سرفیس پرو 5 (Microsoft Surface Pro 5) نزدیک‌تر می‌شویم؛ چرا که مایکروسافت بین رونمایی سرفیس پرو 3 و سرفیس پرو 4 حدود 17 ماه فاصله انداخته است و این فاصله می‌تواند در نسل بعدی تبلت دوکاره مایکروسافت نیز صدف پیدا کند.
    پردازنده جدید، تبلت سرفیس پرو 5 مایکروسافت را سریع‌تر کرده و عمر باتری آن را نیز افزایش خواهد داد

    به نقل از یک گزارش جدید، کاربران صاحب تبلت سرفیس پرو 4 شاهد تغییرات زیادی بین تبلت خود با نسل آینده آن مواجه نخواهند بود و حداقل تغییرات در Surface Pro بعدی شرکت مایکروسات به وجود خواهد آمد. اما به گفته‌ی یکی از کارشناسان ویندوز به نام “Paul Thurrott”، تبلت سرفیس پرو 5 از پردازنده‌ی Kaby Lake شرکت اینتل قدرت خواهد گرفت. این چیپست که با استفاده از سیستم پردازش 14 نانومتری تولید پیدا کرده بدون شک می‌تواند تبلت جدید مایکروسافت را سریع‌تر از گذشته کرده و حتی عمر باتری آن را نیز بهبود ببخشد.
    به نقل از این کارشناس، تبلت سرفیس پرو 5 همچنان از درگاه شارژ “Surface Connect”  بهره مند خواهند بود. این بدان معناست که شما ناچار نیستید از یک درگاه USB نوع C بر روی تبلت ویندوزی خود استفاده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر