نسخه کامل فتوشاپ به آی‌پد می‌آید

عصر کالا- نسخه کامل نرم‌افزار فتوشاپ قرار است سال آینده به نسل بعدی تبلت‌های آی‌پد بیاید.

نسخه کامل فتوشاپ به آی‌پد می‌آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, به نظر می‌رسد که شرکت آدوب در حال تغییر استراتژی و سیاست‌گذاری‌های خود درباره افزایش محبوبیت و استقبال از نرم‌افزارهای توسعه داده شده خود بوده و در همین راستا نیز تلاش می‌کند با سایر غول‌های تکنولوژی همچون اپل همکاری کند.

    بر اساس گزارشی که بلومبرگ منتشر کرده است، آدوب درحال همکاری و رایزنی با اپل است تا نسخه کامل نرم‌افزار کاربردی فتوشاپ (Photoshop) در نسل بعدی تبلت‌های آی‌پد اپل مدل 2019 به طور پیش فرض نصب شده و در دسترس کاربران قرار گیرد.

    اسکات بلسکی - کارشناس ارشد محصولات کلاد در شرکت آدوب - در تازه‌ترین مصاحبه خود با گزارشگر بلومبرگ گفت: هدف ما آن است که هرچه زودتر برای توسعه نرم‌افزار کاربردی فتوشاپ با شرکت‌های تولیدکننده تبلت و گوشی هوشمند همچون اپل همکاری کنیم. همانطور که می‌دانیم، نرم‌افزار کاربردی فتوشاپ یک برنامه کاملا کامل، کاربردی و فوق پیشرفته است که سالیان سال عکاسان و گرافیست‌های حرفه‌ای و آماتور از آن به منظور ویرایش عکس و تصاویر موردنظر خود استفاده می‌کرده‌اند. حالا می‌خواهیم این برنامه سودمند را در دستگاه‌های مدرن و محبوبی همچون آی‌پدهای اپل عرضه کنیم تا آن دسته از کاربرانی که از این تبلت‌ها استفاده می‌کنند، بتوانند به راحتی بدون نیاز به رایانه خود، عکس‌های موردنظرشان را ویرایش کنند و از سایر قابلیت‌های پیشرفته آن بهره‌مند شوند.

    البته در حال حاضر برنامه فتوشاپ اکسپرس برروی تبلت‌های آی‌پد قابل نصب و دریافت است، اما در صورتی که این همکاری میان شرکت‌های آدوب و اپل صورت بگیرد، ما شاهد نصب پیش فرض نسخه کامل برنامه فتوشاپ برروی آی‌پدهای مدل 2019 خواهیم بود که به کاربران امکانات بیشتر و کامل‌تری را ارائه می دهد.

    بلسکی ادامه می‌دهد از آنجایی که این روزها همه کاربران اعم از عکاسان، گرافیست‌های حرفه‌ای و تمامی مشتریانی که در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند، تمایل بیشتری به استفاده از تبلت دارند تا رایانه، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که نسخه کامل نرم افزار کاربردی خود را نیز بر روی تبلت ارائه دهیم تا به کاربران خود امکان دهیم برروی پروژه‌های خلاقانه و حرفه‌ای خود کار کنند.

    به نظر می‌رسد که آدوب قصد دارد نسخه کامل برنامه فتوشاپ برای آی‌پد را در کنفرانس سالانه خود تحت عنوان مکس (MAX) که ماه اکتبر سال جاری 2018 میلادی برگزار می‌شود، رونمایی کند. انتظار می‌رود این برنامه در اوایل سال آینده 2019 میلادی در تبلت‌های آی‌پد جدید در دسترس کاربران قرار گیرد.

    آدوب درباره اینکه کدامیک از مدل‌های آی‌پد به نسخه کامل نرم‌افزار فتوشاپ مجهز می‌شوند و یا از آن پشتیبانی می‌کنند، هیچ گزارشی را تایید نکرده است اما به نظر می‌رسد که نخستین مدل کنونی که احتمالا به این برنامه تجهیز می‌شود، آی‌پد پرو خواهد بود. بنابراین باید به منظور اطمینان از مدل آی‌پدهایی که از نسخه کامل فتوشاپ پشتیبانی می‌کنند، تا زمان رونمایی و عرضه نهایی و رسمی آن منتظر بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر