حافظه ی رم ۴ گیگابایتی آیپد پرو های جدید اپل تائید شد

عصر کالا- اپل در آخرین کنفرانس WWDC خود دستگاه های جدیدی را معرفی کرد که از مهم ترین آنها میتواند به آیپد های جدید اشاره کرد که شامل دو آیپد پرو نیز میشوند.

حافظه ی رم ۴ گیگابایتی آیپد پرو های جدید اپل تائید شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از سخت افزار، مثل همیشه اپل در کنفرانس خود به ارائه ی برخی ویژگی های کلیدی اکتفا کرد و اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سخت افزاری آیپد پرو های جدید در اختیار کاربران نگذاشت تا مانند روال قبل، این اطلاعات از طریق برخی برنامه ها استخراج شوند. در اینجا گیک بنچ، اپلیکیشن معروف تست بنچمارک که مشخصات فنی هر دستگاه را نیز به صورت بخش به بخش به نمایش میگذارد به کمک کاربران میآید.

    این اپلیکیشن بر روی آیپد پرو های 10.5 اینچی و 12.9 اینچی جدید اپل نصب شده و حاکی از این دارد که هر آیپد پرو 2017 اپل به 4 گیگابایت حافظه ی رم مجهز شده اند. این مقدار حافظه ی رم با ترکیب پردازنده ی A10X آیپد پرو های جدید اپل را احتمالا به قدرتمندترین دستگاه های بازار که بر پایه ی پردازنده های ARM هستند بدل میکند. درست است که گوشی های هوشمند جدیدی با حافظه های رم 6 یا حتی 8 گیگابایتی در راه ورود به بازار هستند اما واقعیت این است که قدرت چیپست هیچ یک از آن دستگاه ها در حد و اندازه های A10X اپل نیست.

    هر چند باید به این نکته توجه داشت که قیمت آیپد پرو ها حداقل دو برابر آیپد های معمولی اپل است و همین باعث میشود این دستگاه ها چندان نتوانند در دل کاربران عادی با بودجه ی نسبتا محدود جا باز کنند. با این حال برای کاربران حرفه ای با مصارف خاص، آیپد پرو ها میتوانند انتخاب مناسبی باشند اما نباید از دیگر رقبای قدرتمند همچون سرفیس پرو مایکروسافت غافل ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر