ایسر تبلت Iconia Tab ۱۰ را معرفی کرد

عصر کالا- اگرچه ایسر در جمع برترین تولیدکنندگان دیوایس های تبلت نیست اما برخی از محصولات پیشین این کمپانی، از نمایشگرهای تحسین برانگیزی بهره برده اند.

ایسر تبلت Iconia Tab ۱۰ را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، این کمپانی اخیراً و پیش از برگزاری رویداد Computex در تایپه از دو تبلت 10 اینچی به همراه اندروید 7.0 نوقا رونمایی کرده که یکی از آنها روی فعالیت های چند رسانه ای متمرکز است و دیگری روی پشتیبانی از اتصالات مختلف.

    هر دو تبلت از پردازنده چهار هسته ای مدیاتک زیر شنل خود بهره می برند، به پنل نمایشگر عریض IPS و اسپیکرهای DTS-HD مجهز شده اند و تا 8 ساعت عمر مفید باتری را به ارمغان می آورند. دستگاه Iconia Tab 10، نسبت به برادر خود تمرکز بیشتری روی رسانه ها دارد و ایسر نمایشگری کوانتوم دات را به آن افزوده تا عمق و دقت رنگی به مراتب بهتری در مقابل چشمان کاربر قرار گیرد؛ ضمناً این تبلت چهار اسپیکر به همراه ساب ووفر داخلی نیز دارد.
    نمایشگر کوانتوم دات Iconia Tab 10 عمق و دقت رنگی به مراتب بهتری در مقابل چشمان کاربر قرار می دهد

    از طرف دیگر، تبلت Iconia One 10 از خیر نمایشگر کوانتوم دات و سیستم صوتی بهتر گذشته و در عوض، از دو پورت مایکرو USB بهره می برد تا همزمان با شارژ، قادر به اتصال آن به دستگاهی خارجی باشید.

    ایسر اندروید 7.0 نوقا را نیز تا حدی دستکاری کرده تا تجربه بهتری در اختیار خریداران این دو تبلت قرار دهد. به عنوان مثال کاربران می توانند با استفاده از قابلیت EZ WakeUp، از ژست های مختلف برای بیدار کردن دستگاه یا بارگذاری اپلیکیشن های مشخصی استفاده کنند. ایسر هنوز صحبتی درباره قیمت گذاری دو دستگاه به میان نیاورده، اما Iconia Tab 10 نخستین تبلتی است که از نمایشگر کوانتوم دات بهره می برد و احتمالاً این تکنولوژی به افزایش قیمت دیوایس مورد اشاره منجر شده باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر