رونمایی از قدرتمندترین تبلت دو تکه دنیا

عصر کالا- شرکت اچ پی با رونمایی از ZBook X۲ مدعی تولید قدرتمندترین تبلت دوتکه دنیا شده که به عنوان نوت بوک هم قابل استفاده است. این تبلت ۱۷۵۰ دلار قیمت دارد.

رونمایی از قدرتمندترین تبلت دو تکه دنیا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، تبلت یادشده تا بدان حد قدرتمند است که می تواند نرم افزارهای حرفه ای گرافیکی شرکت ادوبی مانند فوتوشاپ، لایت روم و ایلستریتور را نیز اجرا کند.

    این تبلت دارای نمایشگر 14 اینچی با دقت 4K بوده و از وضوح و شفافیت فوق العاده ای برخوردار است. تبلت مذکور دارای قلمی هوشمند، گران قیمت و دقیق است و با استفاده از آن می توان فعالیت های مختلف گرافیکی را انجام داد. قلم یادشده از فناوری مغناطیسی خاصی موسوم به EMR بهره می گیرد و لذا نیازی به شارژ شدن ندارد.

    تبلت یادشده مجهز به یک صفحه کلید نیز هست و وزن کل این مجموعه به 2 کیلوگرم می رسد. در این تبلت از پردازنده نسل هفتم Core i7 با سرعت 4.2 گیگاهرتز و کارت گرافیکی NVIDIA Quadro M620 استفاده شده است.

    رم 32 گیگابایتی این تبلت اجرای وظایف مختلف را به طور همزمان ممکن می کند و دارای پرت های USB-A، HDMI، Thunderbolt 3  و قابلیت نصب کارت حافظه  یا  SD cardاست.

    از جمله دیگر امکانات این تبلت می توان وبکم 720 پیکسلی، فناوری شناسایی چهره هلوی ویندوز، باتری با 10 ساعت شارژ و قابلیت شارژ 50 درصد باتری در نیم ساعت اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر