بستر فنی رجیستری تبلت آماده شد

عصر کالا- سخنگوی طرح رجیستری تلفن همراه و سایر تجهیزات سیم کارت‌خور گفت: کارهای فنی رجیستری تبلت انجام شده و بستر اجرای آن آماده است. منتظر تعیین تکلیف تخصیص ارز وارداتی هستیم.

بستر فنی رجیستری تبلت آماده شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، حمیدرضا دهقانی‌نیا با اشاره به اینکه مرحله دوم اجرای طرح رجیستری تلفن همراه و سایر تجهیزات سیم کارت‌خور مربوط به رجیستری تبلت بوده است، گفت: هم اکنون کارهای فنی رجیستری تبلت آغاز شده است و ما بستر را آماده کرده ایم تا این طرح را زیر بار ببریم.

    وی با اشاره به اینکه رجیستری گوشی تلفن همراه با موفقیت به اتمام رسید، خاطرنشان کرد: در این مرحله قصد بر این است که تمامی تبلت های وارداتی به کشور که به سیم کارت مجهز هستند باید در سامانه ثبت و شناسایی رجیستری به ثبت برسند.

    دهقانی‌نیا ادامه داد: در صورتی که مشکل تامین ارز واردات و تکلیف ارزهای تخصیص داده شده به واردکنندگان گوشی موبایل مشخص شود، طرح رجیستری تبلت را زیر بار می بریم.

    معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا افزود: ما منتظر هستیم مشکل پیش آمده در بازار گوشی تلفن همراه حل شود و در غیر این صورت امکان تعمیم طرح رجیستری برای تبلت وجود ندارد؛ چرا که واردکنندگان تبلت نیز همین واردکنندگان موبایل هستند و دولت باید تکلیف آنها را برای دادن ارز دولتی مشخص کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر