۱۵ خرداد آیپد پرو جدید معرفی می‌شود

عصر کالا- شرکت اپل در تاریخ ۱۵ خرداد ماه کنفرانس WWDC سال ۲۰۱۷ را برگزار می‌کند و انتظار می‌رود که در این مراسم تبلت‌های جدید هم معرفی شوند.

۱۵ خرداد آیپد پرو جدید معرفی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، براساس اطلاعات منتشر شده اپل iPad Pro 10.5 اینچی را معرفی خواهد کرد و قصد دارد نزدیک به 500 هزار واحد از این دستگاه راهی بازار کند. البته گفته شده که شاید اپل تولید آیپد‌های جدید را به 600 هزار دستگاه افزایش دهد.

    آیپد پرو 10.5 اینچی 15 خرداد ماه معرفی می‌شود.

    دلیل این افزایش تولید می‌تواند عرضه آیپد جدید در کشورهای بیشتر و در خواست بیشتر کاربران باشد. حتی گفته شده که فروش کلی آیپد پرو 10.5 اینچی تا پایان سال 2017 به پنچ یا شش میلیون دستگاه می‌رسد. به احتمال زیاد آیپد جدید به تراشه A10X مجهز شده و لبه‌های بسیار باریکی خواهد داشت. گفته شده که این محصول جدید اپل از تمام ویژگی‌ّ‌های مدل‌ّهای قبلی پشتیبانی خواهد کرد و کاربران می‌توانند از قلم مخصوص هم روی آن استفاده کنند.

    به نظر نمی‌رسد که شایعات منتشر شده درباره iPad Pro 10.5 اینچی چندان تفاوتی با واقعیت داشته باشد. به هر حال این محصول دو هفته دیگر معرفی خواهد شد و آن را از نزدیک مشاهده خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر