تبلت جدید آمازون خیال والدین را راحت می‌کند

عصر کالا- آمازون امکانی فراهم کرده که به والدین اجازه می‌دهد بتوانند بر استفاده‌ی کودکانشان از تبلت نظارت کنند. این نظارت به‌وسیله‌ی داشبورد رایگان والدین (Parent Dashboard) صورت می‌گیرد. این داشبورد به‌سادگی با هر مرورگری قابل ‌دسترسی است.

تبلت جدید آمازون خیال والدین را راحت می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از مجله دیجی کالا: آمازون با تبلت Fire Kids Edition خیال پدر و مادرها را راحت می‌کند. آمازون در این تبلت مجموعه‌ای از تمام چیزهایی که کودکان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند را آماده کرده است. این مجموعه شامل 8000 کتاب و 40000 وب‌سایت لیست سفید (مناسب برای کودکان و نوجوانان) است.

    تبلت جدید آمازون خیال پدر و مادرها را راحت می‌کند

    آمازون امکانی فراهم کرده که به والدین اجازه می‌دهد بتوانند بر استفاده‌ی کودکانشان از تبلت نظارت کنند. این نظارت به‌وسیله‌ی داشبورد رایگان والدین (Parent Dashboard) صورت می‌گیرد. این داشبورد به‌سادگی با هر مرورگری قابل ‌دسترسی است.

    این داشبورد به والدین کمک می‌کند بدانند فرزندشان چقدر دقیقه و چطور از تبلت خود استفاده کرده‌ است. شما می‌توانید ببینید بچه‌ها چقدر وقت صرف کتاب خواندن، تماشای ویدئو، بازی یا گشتن در اینترنت و سایت‌ها کرده است. حتی به نام کتاب، ویدئو و وب‌سایت‌ها دسترسی خواهید داشت.

    آمازون این ایده را از درخواست‌های والدین گرفته است. این شرکت در کنار این اطلاعات «کارت بحث و بررسی» (Discussion Cards) هم قرار داده است. این کارت‌ها خلاصه‌ای از این‌که کتاب در مورد چه چیزی است یا اپلیکیشن، ویدئو و وب‌سایت چه چیزی را شامل می‌شود دارد. شما می‌توانید نظر والدین دیگر را هم در مورد موضوع مربوطه در این کارت‌های مجازی ببینید.

    تبلت جدید آمازون به والدین کمک می‌کند از آن‌چه بچه‌ها به آن علاقه‌مندند، نیازها و سوالات آن‌ها مطلع شوند. این می‌تواند راهی باشد برای اینکه با کودکانتان ارتباط بهتری داشته باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر