دو تبلت گلکسی بوک سامسونگ در mwc ۲۰۱۷ رونمایی شدند

عصر کالا- در سال گذشته کمپانی سامسونگ تب پرو اس خود رامعرفی کرد که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای آن استفاده کرده بود و در واقع ظاهری متفاوت از سری سرفیس مایکروسافت را داشت. امسال و در MWC ۲۰۱۷ این کمپانی دو تبلت جدید را معرفی نمود که تحولات بیشتری در زمینه تبلت ها را عرضه می کند.

دو تبلت گلکسی بوک سامسونگ در mwc ۲۰۱۷ رونمایی شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آریا، گلکسی بوک 10 و گلکسی بوک 12 دو تبلت جدید سامسونگ هستند که از سیستم عامل ویندوز 10 برخوردارند و یک قلم استایلوس و کیبورد نیز همراه آنها عرضه می شود. جنس بدنه ی هر دو تبلت از آلومینیوم بوده و ضخامت اندکی دارند، بعلاوه در مدل‌های با قابلیت اتصال وای فای و LTE عرضه خواهند شد.
    گلکسی بوک 10 از نمایشگر ال سی دی 10٫6 اینچی با رزولوشن 1920×1280 و  پردازنده ی Core m3 اینتل است، در حالیکه بوک 12 که مدل بالاتر محسوب می‌شود، با نمایشگر سوپرامولد 12 اینچی دارد و پردازنده Core i5 عرضه خواهد شد.
    بوک 12 از دوربین بهتر، پردازنده قوی‌تر و صفحه نمایش باکیفیت‌تری برخوردار است، بنابراین مسلما مدل بالاتر در بین این دو تبلت است. پورت USB Type-C، دوام باتری تا 10 ساعت و قابلیت شارژ سریع از ویژگی‌های مشترک این دو تبلت می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر