تبلت جادویی نمایشگاه برلین

عصر کالا- تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه کشی است، چشم ها را خیره کرده است.

تبلت جادویی نمایشگاه برلین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، صفحه کلید این تبلت شرکت لنوو پدیده ای بی همتاست که هم برای تایپ کردن قابل استفاده است و هم می توان آن را به یک لوح سیاه برای نگارش متن با قلم نوری و منتقل کردن محتوای ایجاد شده به نمایشگر و ذخیره دیجیتال آن مبدل کرد.

    این تبلت تاشدنی 10 اینچی حدود 700 گرم وزن و کمتر از یک سانتیمتر ضخامت دارد و نکته جالب این است که Yoga Book با دو سیستم عامل ویندوز و آندروید سازگار است. البته مدل های ویندوزی و اندرویدی آن به طور جداگانه عرضه می شوند.

    نمایشگر Full HD با دقت 1920 در 1200، پردازنده Atom x5-Z8550 اینتل  با 2M Cache و رم چهار گیگابایتی LPDDR3 ، حافظه 64 گیگابایتی، امکان نصب کارت حافظه میکرو اس دی 128 گیگابایتی و دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلوی تبلت از دیگر قابلیت های آن است.

    با عرضه یک دفترچه یادداشت جداگانه و قرار دادن آن بر روی صفحه کلید می توان با قلم نوری دیگری مطالبی را بر روی این دفترچه یادداشت نوشت و سپس این مطالب را به حافظه تبلت منتقل کرد. لذا تبلت مذکور ابزاری ایده آل برای افرادی مانند دانشجویان و خبرنگاران است که با نوشتن زیاد سروکار دارند.

    کاربران این تبلت با تنها فشردن یک دکمه می توانند از محیط نقاشی یا نگارش مطلب به ویندوز یا آندروید منتقل شوند و البته با توجه به نصب تراشه اتم سرعت آن در محیط آندروید 6 بیشتر از ویندوز 10 است. باتری 8500 میلی آمپری این تبلت هم برای 15 ساعت استفاده در محیط اندروید و 13 ساعت استفاده در محیط ویندوز کافی است. زمان عرضه این تبلت هنوز مشخص نیست و قیمت آن احتمالا حدود 500 دلار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر