تبلت Xiaomi Mi Pad ۳ معرفی شد

عصر کالا- کمپانی شیائومی به صورت چراغ خاموش، تبلت Xiaomi Mi Pad ۳ را معرفی کرد. می پد ۳، پردازنده مدیاتک با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۷.۹ اینچی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد.

تبلت Xiaomi Mi Pad ۳ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛در طول چند هفته گذشته، جزئیاتی از تبلت Xiaomi Mi Pad 3 ازجمله مشخصات و طراحی احتمالی آن، درز کرد. حالا به نظر می‌رسد شیائومی رسما می پد 3 را معرفی کرده است و این دیوایس از فردا از کانال‌های مختلف عرضه خواهد شد. معرفی این تبلت بی‌سروصدا انجام شده است و ظاهرا امسال، دیوایس‌های بیشتری با این سبک و سیاق معرفی خواهند شد. برای آگاهی از مشخصات Mi Pad 3 در ادامه با جی اس ام همراه باشید.

    این تبلت از پردازنده رده‌بالا MediaTek با فرکانس 2.1 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. می پد 3 صفحه‌نمایش 7.9 اینچی شبکه‌ای با رزولوشن 2048 در 1536 و تراکم پیکسلی 326 دارد. دوربین عقب دستگاه، 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو، 5 مگاپیکسلی است. تبلت جدید شیائومی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. این دستگاه USB نوع C دارد و از استاندارد وای‌فای 802.11ac دو بانده پشتیبانی می‌کند. پد 3 از فناوری کم‌مصرف Bluetooth 4.1 پشتیبانی می‌کند. این دیوایس به از باتری پرظرفیت 6600mAh بهره می‌برد که با تکنولوژی شارژ سریع 5V/2A شارژ می‌شود. رابط کاربری آن نیز MIUI 8 است.

    ازنظر طراحی، می پد 3 از آلیاژی فلزی ساخته شده است و ظاهری بادوام و طراحی بافت‌مانند دارد. بدنه فلزی دستگاه با استفاده از فرآیند ساب‌پاشی، جلا داده شده است که طراحی بافتی را از بین نبرده است و در زمان در دست گرفتن دستگاه، حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند.

    قیمت Mi Pad 3 تنها 1499 یوآن (حدود 217 دلار) است و از ساعت 6 صبح روز 6 آوریل، در فروشگاه‌های Xiaomi Mall، Lynx، Jingong، Suning و Mi Home عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر