رونمایی از تبلت ۸۰ دلاری برای کودکان

عصر کالا- به تازگی یک تبلت ۸۰ دلاری اندرویدی با انبوهی از ویدئوها، بازی ها و برنامه های کاربردی متناسب با سن و سال بچه ها طراحی شده است.

رونمایی از تبلت ۸۰ دلاری برای کودکان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فارس، این تبلت که در اوایل زمستان در دسترس قرار می گیرد دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است و دارای بیش از 25 نوع بازی و 120 کلیپ ویدئویی است که کارکردهای آموزشی دارند.

    تبلت یاد شده که Playtime Pad نام دارد با همکاری Ematic و شبکه تلویزیونی PBS تولید شده است. همچنین سه برنامه موبایلی این شبکه برای دسترسی رایگان 24 ساعته به محتوای شبکه مذکور برای کودکان بر روی تبلت مذکور نصب شده است.

    در دو طرف این تبلت دو دستگیره محافظ آبی رنگ قرار دارد و رنگ آن نیز سبز است. سیستم عامل آندروید این تبلت بر مبنای نیازهای کاربران کم سن و سال تغییراتی کرده و از پوسته و مضامین کودکانه در آن استفاده شده است.

    یکی از قابلیت های خوب این تبلت ابزار کنترل والدین است که برای تنظیم محدودیت ها به منظور استفاده از تبلت در نظر گرفته شده و بهینه سازی کاربرد آن را ممکن می کند.

    هنوز مشخص نیست که آیا نصب برنامه های موبایلی اضافی بر روی این تبلت ممکن است و آیا این دستگاه دارای کارت حافظه است یا خیر. Playtime Pad دارای دو دوربین در پشت و جلوی خود نیز هست.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر