قدرتمندترین تبلت دنیا در ایران +عکس

عصر کالا- تبلت سامسونگ گلکسی Tab S۳، قدرتمندترین تبلت اندرویدی دنیا با قیمتی نجومی به صورت غیر قانونی وارد بازار ایران شده است.

قدرتمندترین تبلت دنیا در ایران +عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایلنا،تبلت گلکسی تب S3 سامسونگ، پرچمدار تبلت‌های این شرکت کره‌ای بعد از گذشت مدت زمان نسبتا زیادی از عرضه آن بالاخره به صورت غیر رسمی با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده است.

     تبلت گلکسی تب S3 سامسونگ به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی با قیمت 2 میلیون و 400 هزار تا 2 میلیون و 600 هزار تومان وارد بازار ایران شده است و احتمال می‌رود که به زودی این تبلت قدرتمند اندرویدی به عنوان تبلت پرچمدار شرکت سامسونگ به صورت رسمی با قیمتی به مراتب پایین‌تر وارد بازار شود.

    از جمله مشخصات سخت افزاری گلکسی تب اس 3 باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 با فرکانس 2.15 و 2.16 گیگاهرتز، صفحه نمایش 9.7 اینچ از نوع  Super AMOLED با وضوح تصویر 2048 در 1536 پیکسل، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر