وکام دو تبلت ۲۴ و ۳۲ اینچی می‌سازد

عصر کالا- قبل از اینکه تبلت‌هایی مثل آیپد پرو یا کامپیوترهای تبلت-مانند مایکروسافت وجود داشته باشند، طراحان فقط به یک برند فکر می‌کردند:‌ وکام (Wacom). در واقع، شاید خیلی از افراد امروزه از آیپد پرو برای طراحی‌های خود استفاده کنند، ولی تبت‌های وکام هنوز هم بین حرفه‌ای‌های صنعت طراحی، محبوب هستند. این شرکت به تازگی انتخاب‌های بیشتری مقابل مخاطب‌های خود گذاشته است.

وکام دو تبلت ۲۴ و ۳۲ اینچی می‌سازد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» ب نقل از دیجی کالا، شرکت وکام از دو مدل جدید تبلت Cintiq Pro رونمایی کرده است. این تبلت‌ها قرار است در اوایل سال آینده‌ی میلادی وارد بازار شوند. تبلت‌های جدید وکام، با توجه به اندازه‌های خود، Cintiq Pro 24 و Cintiq Pro 32 نام گرفته‌اند.

    در حال حاضر، تبلت های سری Cintiq Pro فقط در اندازه‌های 13 و 16 اینچی عرضه می‌شوند؛ طوری که اندازه‌های 24 و 32 اینچی واقعا بزرگ‌تر از چیزی است که شاید خریداران این تبلت‌ها، در ذهن داشته‌اند. این تبلت‌ها شاید به درد مهندسانی بخورد که نیاز به فضای بسیار زیادی برای طراحی دارند. یا گرافیست‌هایی که شاید دوست ندارند زیاد تصویر را در صفحه‌ی خود بالا و پایین کنند.

    هر دو تبلت صفحه نمایش 4K بدون حاشیه دارند. مدل Cintiq Pro 24 قیمتی 2000 دلاری دارد و مدل Cintiq Pro 32 هم 3300 دلار قیمت‌گذاری شده است.

    فعلا تصاویری از تبلت‌های جدید وکام منتشر شده و اطلاعات بیشتر آن‌ها قرار است در طی ماه‌های آینده منتشر شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر