قدرتمندترین تبلت دنیا با سیستم عامل کروم عرضه شد

عصر کالا- تبلت هایی که تا به حال همراه با سیستم عامل کروم عرضه شده اند چندان قدرتمند نبوده و امکانات چشمگیری نداشته اند، اما تبلت کروم بوک جدید اچ پی در بازار مورد توجه قرار گرفته است.

قدرتمندترین تبلت دنیا با سیستم عامل کروم عرضه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, پیش از این ایسر با عرضه کروم بوک تب 10 به قیمت 329 دلار توجه دانشجویان و دانش آموزان را به خود جلب کرده بود. اما عدم عرضه این تبلت همراه با صفحه کلید به عنوان یک نقطه ضعف برای آن تلقی گردید.

    حال اچ پی با عرضه تبلت کروم بوک ایکس 2 اولین تبلت مجهز به سیستم عامل کروم را تولید کرده که دارای یک صفحه کلید مجهز و متناسب است.

    این تبلت همراه با یک قلم هوشمند عرضه شده که استفاده از آن را تسهیل می کند. امری که در تبلت های مجهز به کروم کمتر متداول بوده است. نمایشگر لمسی 12.3 اینچی با دقت 2400 در 1600 پیکسل هم از جمله دیگر مزایای این محصول است.

    پردازنده مرکزی اینتل، 4 گیگابایت رم، بلندگوی استریو، دو پرت یو اس بی نوع 3 و یک جک هدست از جمله دیگر مزایای این محصول است. این تبلت 600 دلار قیمت گذاری شده و دارای 32 گیگابایت حافظه است که از طریق حافظه میکرو اس دی قابل افزایش می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر