رضایت کاربران از تبلت‌های مایکروسافت بیش از آی‌پد است

عصر کالا- اگر چه مایکروسافت کمی دیر به جمع شرکت‌های سازنده تبلت پیوست، اما یافته‌های موسسه J.D. Power نشانگر رضایت بالای کاربران از نتیجه کار این شرکت است.

رضایت کاربران از تبلت‌های مایکروسافت بیش از آی‌پد است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از فارس ، بررسی‌های J.D. Power ثابت می کند تبلت‌های سرفیس مایکروسافت توانسته اند بیش از تبلت‌های آی پد اپل توجه کاربران را به خود جلب کنند و نمره 855 از هزار را به خود اختصاص داده‌اند.

    در مقابل میزان رضایت از تبلت های آی پد شرکت اپل 849 از هزار بوده و لذا این شرکت در رتبه دوم از نظر میزان کسب رضایت قرار گرفته است.

    یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث افزایش میزان رضایت از تبلت‌های ساخت مایکروسافت شده عبارت است از شیوه و ظاهر طراحی. همراه با تبلت سرفیس یک قاب و یک قلم هوشمند هم عرضه می‌شود که این دو در مجموع 129 دلار قیمت دارند.

    البته در بررسی سال گذشته همین مجموعه اپل توانست با برتری مختصری مایکروسافت را پشت سر بگذارد و عنوان سازنده برترین تبلت‌ها را از دید مشتریان به خود اختصاص دهد. اپل در سال های اخیر بارها تلاش کرده تا بر میزان محبوبیت آی‌پد بیفزاید و به تازگی یک مدل 9.7 اینچی از آی پد را هم با قیمتی کمتر عرضه کرده است.

    رتبه سوم در این زمینه متعلق به سامسونگ است که تبلت‌های گالکسی تب را به فروش می رساند و در مجموع نمره 847 از هزار را به خود اختصاص داده است.

    گفتنی است ال جی و آمازون در میانه این فهرست و ایسر و ایسوس در پایین قرار دارند. بر اساس نتایج این بررسی مردم به خرید تبلت‌هایی با نمایشگرهای بزرگتر و قابلیت نصب سیم کارت تلفن همراه بیشتر علاقه دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر