مایکروسافت به قیمت‌گذاری خود برای Xbox One X افتخار می‌کند

عصر کالا- مایکروسافت به‌طور رسمی از قیمت نهایی Xbox One X پرده برداشت.

مایکروسافت به قیمت‌گذاری خود برای Xbox One X افتخار می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، این کنسول بازی نسخه‌ای ارتقا یافته از Xbox One به شمار می‌رود. خیلی‌ها انتظار داشتند قیمت آن چیزی نزدیک به 400 دلار باشد، اما اعلام برچسب 500 دلاری شاید کمی زیاد باشد. چراکه با همین قیمت حدودا می‌توان دو نسخه S را خریداری کرد. هرچند قیمت بالا به مذاق مشتریان خوش نیامده، بااین‌حال آئرون گرینبرگ، مدیر فروش بخش Xbox، دراین‌باره می‌گوید:

    ما به این قیمت‌گذاری افتخار می‌کنیم! دلیل اصلی قیمت نسبتا بالا، ارائه بستری مناسب برای اجرای بازی‌های 4k است. برای مثال به بازی فورزا موتوراسپورت دقت کنید، یک بازی 4k با نرخ 60 فریم بر ثانیه؛ پس حتما به یک پردازنده گرافیکی قدرتمند و فضای ذخیره سازی زیادی برای اجرا نیاز دارد. نسل جدید بازی‌ها طراحی منحصربه‌فردی دارند و بنابراین برای هرچه بهتر شدن انجام آن، از هیچ تلاشی مضایغه نکردیم. حتی می‌توان گفت که Xbox One X ارزان‌تر ساخته‌ شده است. این یک محصول برتر از یک کمپانی برتر درزمینه بازی‌های ویدئویی است.
    اگر یادتان باشد قیمت اولیه Xbox در حدود 500 دلار بود که به‌تدریج با آمدن کنسول ارزان‌تر PS4 تمام موازنه‌ها به هم خورد و مایکروسافت دریافت که نمی‌تواند با این قیمت سرسام‌آور درمقابل رقیبان خود بایستد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر