وسایل سنتی منزل، ۳۳ مدل زیبا برای خانه ایرانی شما

عصر کالا- معماری ایران در مقایسه با کشورهای دیگر جهان از ویژگیهایی ارزشمند برخوردار است که هریک در عین سادگی معرف شکوه معماری ایران است.

وسایل سنتی منزل، ۳۳ مدل زیبا برای خانه ایرانی شما
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، خوشبختانه امروزه افراد زیادی پیرو سبک ایرانی هستند و این تزیینات سنتی را به نحوی در دکوراسیون منزل خود راه داده اند؛ البته طراحان بیکار ننشسته اند و با توجه به نیاز روز ایده هایی را بکار گرفته اند؛ پس با این راهنمای خرید همراه باشید تا وسایل سنتی دکوراسیون ایرانی منزل تان را تکمیل کنید.

    برای تهیه محصولات معرفی شده کافی است بر روی عکس مورد نظر کلیک کرده و به اطلاعات تماس فروشنده دسترسی پیدا کنید.

    دکوراسیون نشیمن سنتی

    در دکوراسیون نشیمن سنتی به عناصر اصلی یعنی همان مبلمان توجه داشته باشید تا نقوش ایرانی به کار رفته باشد؛ نا گفته نماند که تمامی عناصر در این سبک تاثیر گذار است.

    لوازم دکوری سنتی

    برای تکمیل دکوراسیون نشیمن سنتی منزلتان، بهتر است از لوازم دکوری با نقوش ایرانی استفاده کنید؛ هماهنگی رنگ ها را فراموش نکنید!

    ظروف پذیرایی سنتی

    دکورتان را سنتی چیده اید؟ پس بهتر است با ظروق پذیرایی که طرحی از نقوش سنتی ذر آن تصویر شده است، مهمان تان را پذیرایی کنید.

    اتاق خواب سنتی

    اگر اتاق خواب سنتی می خواهید، بهتر است علاوه بر تهیه سرویس خواب سنتی به عناصر تاثیرگذار اهمیت داد؛ برای مثال آباژور، لوستر و یا یک دکوری کوچک!

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر