دریافت مجوز برای چاپ روی کالاهای داخلی و خارجی الزامی شد+سند

عصر کالا- مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: شرکت‌های تولیدی و بازرگانی قبل از اقدام به چاپ و تکثیر لفاف و طرح بسته‌بندی در داخل و خارج از کشور، نیازمند اخذ تأئیدیه از دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند.

دریافت مجوز برای چاپ روی کالاهای داخلی و خارجی الزامی شد+سند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، علی‌ علی‌آبادی فراهانی مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران با ارسال نامه ای به سازمان صنعت، معدن و تجارت 31 استان کشور و جنوب استان کرمان شرایط بسته‌بندی محصولات تولیدی و وارداتی را براساس اعلام دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان مطبوع خود، اعلام کرد.

    در این نامه آمده است که شرکت‌های تولیدی و بازرگانی قبل از اقدام به چاپ و تکثیر لفاف و طرح بسته‌بندی در داخل و خارج از کشور نیازمند اخذ تأئیدیه لازم از دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارند.

    متن و تصویر این نامه به شرح  زیراست.

    به پیوست تصویرنامه شماره 96/178038 مورخ 1396/05/15 دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اعلام شرایط بسته‌بندی محصولات تولیدی و وارداتی ارسال و به استحضار می‌رساند:

    شرکت‌های تولیدی و بازرگانی قبل از اقدام به چاپ و تکثیر لفاف و طرح بسته‌بندی در داخل و خارج از کشور نیازمند اخذ تأئیدیه لازم از یادشده می‌باشند. مراتب جهت اقدام با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه ایفاد می‌گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر