مراقبت از لوازم خانگی، حواستان به همه چیز باشد

عصر کالا- درست است که استفاده از لوازم خانگی، زندگی ما را بسیار ساده تر کرده است، اما باید این را هم در نظر گرفت که استفاده نامناسب و بدون مراقبت از آنها می تواند باعث سخت تر شدن روند زندگی گردد؛ بنابراین لازم است در نحوه استفاده و نگهداری از لوارم خانگی، نهایت دقت و توجه را به کار برد و نکات مربوطه را نیز رعایت نمود.

مراقبت از لوازم خانگی، حواستان به همه چیز باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، در این مطلب همراه ما باشید تا با هم به نکاتی بپردازیم که رعایتشان باعث بهبود عملکرد لوازم خانگی شده و از کاهش سرعت آن جلوگیری می کند.

    نگهداری از لوازم آشپزخانه

    قطعا نگهداری از لوازم آشپزخانه احتیاج به توجه و دقت بسیاری دارد؛ شاید چیزی بیشتر از خیلی از لوازم برقی دیگر در خانه! باید به این نکته نیز دقت کنید که تمیز نگه داشتن لوازم آشپزخانه نیز موضوع بسیار مهمی است که در عملکرد آنها نیز تاثیر به سزایی دارد.

    هود کن
    نامشخص

    اجاق گاز استیل FOTILE
    1.270.000 تومان

    فر شیشه ای FOTILE
    2.195.000تومان

    ماکروویو ال جی مدل MS97TCR
    2.295.000تومان

    چرخ گوشت هاردستون
    نامشخص

    پلوپز و بخارپز تفال کد RK 1018
    200.000 تومان

    توجه کنید!!

    * در هنگام استفاده از گاز، حتما به میزان جرقه، حرارت و گرمایی که ایجاد می کند دقت کنید تا آسیب جدی به آن وارد نشود.
    * در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی حتما تمام آن را از ظروف کثیف خود پر کنید، این کار علاوه بر اینکه در صرفه جویی مصرف آب و برق اهمیت بسیاری دارد، باعث بهبود عملکرد ماشین ظرفشویی و سلامت آن نیز می گردد.
    * اگر یخچال و فریز شما سرمای بسیار زیادی دارد نمی تواند به بهترین شکل ممکن برایتان عمل کند؛ بنابراین در این حالت باید مراقب برفک داخل فریز خود باشید!
    * اگر شعله روی گاز شما دچار مشکل شده نیز لازم نیست نگران باشید. تا زمانی که آسیب جدی به گاز وارد نشده می توانید با صرف هزینه کمی مشعل آن را تعویض نمایید.
    * نکته حائز اهمیت دیگر رنگ شعله گاز است. اگر شعله گاز شما به رنگ زرد تمایل پیدا کرد نشان دهنده وجود یک اختلال و مشکل در عملکرد گاز شما است. باید به این نکته دقت کنید که رنگ شعله گاز حتما  آبی رنگ باشد!

    ماشین ظرفشویی میله مدل G 6730 SC
    نامشخص

    یخچال ساید بای ساید 4 درب
    نامشخص

    یخچال فریزر دوقلو
    نامشخص

    نگهداری از لوازم برقی لاندری

    ماشین لباسشویی و خشک کن در خانه های بسیاری وجود دارند بدون اینکه توجه کافی و زیادی به نحوه نگهداری آنها صورت بگیرد. نکته اولی که در زمینه نگهداری از ماشین لباسشویی لازم است بدانید شلنگ آن است. اگر شلنگ ماشین لباسشویی شما قدیمی است به سراغ نمونه فلزی و جدید آن بروید و جایگزین نمایید. میزان دمای مورد استفاده در ماشین لباسشویی نیز اهمیت بسیاری دارد. قبل از اینکه از خشک کن استفاده کنید، فیلتر آن را تمیز کنید، چراکه این امر از خطر آتش سوزی جلوگیری نموده و انرژی دستگاه را ذخیره و لباس هایتان را نیز خشک می کند. حتما از این مسئله نیز اطمینان خاطر حاصل نمایید که در زیر ماشین لباسشویی تان وسیله ای نمانده باشد، چراکه احتمال آتش سوزی را افزایش می دهد.

    لباسشویی بکو مدل WMY 81283 LMXB2
    نامشخص

    ماشین لباسشویی مدل WMY101444 LB1
    نامشخص

    ماشین لباسشویی بکو مدل WMY 121444 LB1
    نامشخص

    نگهداری از لوازم منزل

    جدا از تمامی لوازم آشپزخانه و زخت شوی خانه(لاندری) ، نگهداری از سایر لوازم برقی و لوازم منزل نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. حتما از سلامت سایر لوازم برقی منزل خود نیز اطمینان حاصل نمایید. چک کنید که مبادا اشکالات سیم کشی در آنها صورت گرفته باشد و یا لامپ های آنها دچار مسئله ای شده باشد.

    برای اینکه بتوانید به محصولات و کالاهایی با کیفیت بالا دست یابید پیشنهاد می‌کنیم که با اهالی فن وب‌سایت چیدانه در تماس باشید و از آنها یاری بخواهید. قطعاً با صداقت و کیفیت برتر کار خود، کمک شایانی به شما خواهند کرد. 

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر