هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات قبل از ابلاغ رسمی رییس کارگروه تنظیم بازار غیرقانونی است

عصر کالا- بر اساس اطلاعیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قبل از ابلاغ رسمی قیمت کالا و خدمات توسط رییس کارگروه تنظیم بازار، هرگونه افزایش قیمتی غیرقانونی است.

هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات قبل از ابلاغ رسمی رییس کارگروه تنظیم بازار غیرقانونی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شاتا، براساس تصمیمات گرفته شده در جلسه 3 مهرماه امسال کارگروه تنظیم بازار حداکثر قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ درب مغازه در واحدهای صنفی معادل 75 هزار ریال تعیین و مقرر شد در صورت کاهش عمومی قیمت در سطح 71 هزار ریال، شرکت پشتیبانی امور دام برای جلوگیری از ضرر و زیان واحدهای تولیدی و استمرار تولید، نسبت به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ اقدام کند و در صورت افزایش عمومی قیمت در سقف 78 هزار ریال نیز عرضه گوشت مرغ برای تنظیم و تعادل قیمت در بازار را در دستور کار قرار دهد.
    همچنین براساس تصمیمات گرفته شده، حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب واحدهای تولیدی معادل 45 هزار و 600 ریال تعیین گردید که با توجه به ضرایب سود عمده فروشی و خرده فروشی و هزینه های مترتب در شبکه های توزیع حداکثر قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم معادل 52 هزار و 500 ریال خواهد بود.
    بدیهی است تصمیمات گرفته شده پس از تصویب و ابلاغ رسمی توسط رییس کارگروه تنظیم بازار قابلیت اجراء دارند و قبل از آن، هر گونه افزایش قیمتی غیر قانونی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر