توسط اپراتور دوم صورت گرفت

ارائه اپلیکیشن مدیریت تلفن همراه کودکان

عصر کالا- مجموعه اپلیکیشن «کودک من»، با هدف فراهم کردن امکان بهره‌مندی مناسب کودکان و نوجوانان از امکانات و فواید رسانه‌های دیجیتال، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و مدیریت والدین بر استفاده کودک از تلفن همراه، توسط اپراتور دوم به صورت رایگان در اختیار مشترکان قرار گرفت.

ارائه اپلیکیشن مدیریت تلفن همراه کودکان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، این مجموعه «کودک من» شامل اپلیکیشن راه‌انداز «کودک من» و اپلیکیشن «مدیریت کودک من» است. برنامه کاربردی «مدیریت کودک من» روی گوشی والدین و راه‌انداز «کودک من» روی گوشی کودک نصب می‌شود. با نصب راه‌انداز «کودک من»، ظاهر صفحه نمایش گوشی تلفن همراه کودک به ظاهری کاملا کودکانه و جذاب تبدیل خواهد شد و با نصب اپلیکیشن «مدیریت کودک من»، والدین خواهند توانست نحوه استفاده کودک از تلفن همراه را در بستر اینترنت از راه دور و از طریق گوشی تلفن همراه خود مدیریت کنند.

    از جمله امکانات این برنامه می‌توان به تعریف فهرست مجاز مخاطبان کودک به منظور برقراری تماس، ارسال و دریافت پیامک، تعریف فهرست مجاز وب‌سایت‌ها برای کودک، نظارت بر برنامه‌های کاربردی نصب شده روی گوشی همراه کودک و امکان فعال یا غیرفعال کردن هر یک از آن‌ها، تعریف زمان‌بندی دلخواه برای استفاده کودک از خدمات تماس، پیامک و اینترنت همراه، تعریف زمان‌بندی دلخواه برای استفاده کودک از هر یک از برنامه‌های کاربردی و نیز دریافت گزارش‌ تماس‌ها، پیامک‌ها، وب‌سایت‌های بازدید شده و برنامه‌های کاربردی استفاده شده توسط کودک و همچنین تغییرات سیم‌کارت کودک اشاره کرد.

    برای استفاده از این مجموعه باید سیم‌کارت‌های کودک و والدین، ایرانسلی یا ترابردشده به شبکه ایرانسل بوده و هر دو همزمان تحت مالکیت پدر یا مادر باشد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود این مجموعه و فایل راهنمای آن به وب‌سایت این اپراتور مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر