کتاب‌های صوتی با ۵۰ درصد تخفیف به پلی استور می‌روند

عصر کالا- کتاب‌های صوتی با ۵۰ درصد تخفیف و به صورت یک بخش جداگانه به فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل قدم خواهند گذاشت.

کتاب‌های صوتی با ۵۰ درصد تخفیف به پلی استور می‌روند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، در سال‌های اخیر طرفداران کتاب‌های صوتی بسیار بیشتر از قبل شده و وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی نیز به منظور ارائه کتاب‌های صوتی رایگان یا پولی رشد زیادی پیدا کرده‌اند.

    هم اکنون با انتشار گزارش‌ها و اخبار جدید می‌توان این نوید را به طرفداران کتاب‌های صوتی داد چراکه از این پس بخش کتاب‌های صوتی تحت عنوان  Audio books در فروشگاه آنلاین و اینترنتی پلی استور گوگل ظاهر خواهد شد که قرار است این اپلیکیشن‌های مذکور، کتاب‌های صوتی پولی خود را با 50 درصد تخفیف ارائه دهند.

    این اقدام گوگل در راستای افزایش ساعت و میزان مطالعه مردم و کاربران در فضای مجازی بوده چراکه متخصصان و کارشناسان بسیاری بر این باورند که استفاده روز افزون از تکنولوژی موجب شده است که کاربران نتوانند به مطالعه کتاب بپردازند و به عبارتی دیگر، تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند مقصر اصلی کاهش سرانه مطالعه در سراسر جهان شناخته شده است.

    حالا گوگل با این اقدام تصمیم گرفته است که چنین اتهامی را از دوش تکنولوژی برداشته و به کاربران کمک کند در مسیرهای رفت و برگشت خود و در زمان‌هایی که در ترافیک مانده یا در مترو و اتوبوس نشسته‌اند، بتوانند بدون آنکه نیاز باشد کتاب سنگین و حجیمی را با خود حمل کنند یا چشم‌های خود را خسته کنند، کتاب‌های دلخواهشان را گوش کنند و از محتوای آن لذت ببرند.

    طبق این گزارش‌ها، کاربرانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود در نخستین خرید خود از فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل از 50 درصد تخفیف نیز بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر