قابلیت مکالمه تصویری گروهی به اسنپ چت اضافه شد

عصر کالا- اپلیکیشن پیام‌رسان اسنپ چت قابلیت‌های جدیدی از جمله مکالمه تصویری گروهی را به سرویس‌های خود افزوده است.

قابلیت مکالمه تصویری گروهی به اسنپ چت اضافه شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اپلیلیکشن پیام‌رسان اسنپ چت به تازگی قابلیت‌های جدیدی را به خود اضافه کرده است تا کاربرانش بتوانند به صورت گروهی با دوستان و اعضای خانواده خود مکالمه تصویری برقرار کنند.
    قابلیت مکالمه تصویری و ویدیویی گروهی ظرفیت افزودن تا حداکثر  32 کاربر و عضو را دارد که اعضای گروه قادر خواهند بود محتوای موردنظر خود را اعم از تصویر، صوت و ویدیو را در آن به اشتراک بگذارند.
    اسنپ چت همچنین اعلام کرده که می‌خواهد قابلیت Mention را به استوری‌هایش اضافه کند تا کاربران بتوانند نام و آدرس کاربری دوستان موردنظر خود را ذکر کرده و آن‌ها را Mention کنند.
    طبق گزارش‌های منتشر شده، این قابلیت‌ها تا هفته آتی در دسترس کاربران شبکه اجتماعی و پیام رسان اسنپ چت قرار خواهد گرفت و آن‌ها می‌توانند با دریافت به‌روزرسانی جدید، از این ویژگی‌ها لذت ببرند.
    اسنپ‌چت (snapchat)، بعنوان یکی از بزرگترین رقیبان شبکه اجتماعی اینستاگرام که یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند است، نخستین بار در سپتامبر 2011 میلادی در دسترس عموم کاربران قرار گرفت. اسنپ چت به کاربران امکان می‌دهد تا به ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای موردنظر خود بپردازند، متن و تصاویر دیگری به آن بیفزایند و آن‌ها را ویرایش کنند. اما یکی از بارزترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی، استوری است که دقیقا مشابه استوری‌های اینستاگرام، تنها در مدت زمان کوتاهی برای کاربران قابل مشاهده است.
    اسنپ چت در رقابت تنگاتنگی که با اینستاگرام دارد، گاهی به افزودن قابلیت‌های جدیدی به امکانات کنونی خود اقدام می‌کند و همانطور که می دانیم، در سالهای اخیر توانسته تعداد کثیری از کاربران و طرفداران شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام و فیس‌بوک را به خود جذب کند.
    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر