رهایی از جریمه های رانندگی با یک برنامه موبایلی

عصر کالا- اگر شما در یک شهر بزرگ مالک خودرو باشید، رهایی از جریمه های رانندگی و یافتن خودرو پس از پارک از جمله دشوارترین کارهاست.

رهایی از جریمه های رانندگی با یک برنامه موبایلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، درک علائم راهنمایی و رانندگی نیز در شهرهای بزرگ کار ساده ای نیست و لذا برنامه موبایلی Park Rangr برای حل این مشکلات به کمک کاربران آمده و ضمن تفسیر و توضیح محتوای برخی علائم و نشانه های راهنمایی و رانندگی پیچیده، تضمین خواهد کرد که شما خودرویتان را در محلی مناسب پارک کنید و بتوانید آن را دوباره به راحتی بیابید.

    برای استفاده از این برنامه تنها کافیست عکسی از علامت راهنمایی و رانندگی نزدیک به خود بگیرید و سپس این برنامه محدودیت های ناشی از تابلوی یادشده را به صورت متنی بیان خواهد کرد. به عنوان مثال از طریق این برنامه می توان درک کرد چه مناطقی در چه بازه های زمانی برای پارک قابل استفاده هستند. این برنامه حتی می تواند نرخ جرم و جنایت در محل پارک خودرو را به اطلاع راننده برساند تا فرد از پارک خودرو در محل های پرهیاهو و پرحادثه خودداری کند.

    بعد از ترک خودرو این برنامه موقعیت مکانی دقیق ذخیره سازی آن را به خاطر می سپارد و یافتن آن را به سادگی ممکن می کند. این برنامه قابل ترکیب با برنامه های واقعیت مجازی است تا از طریق آن یافتن خودروهای پارک شده تسهیل شود. برنامه یادشده هنوز در مرحله آزمایشی است و پس از تکمیل برای استفاده بر روی گوشی های هوشمند عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر