اسنپ وب اپلیکیشن ارائه کرد

عصر کالا- پس از آنکه اپل و گوگل در هفته‌های اخیر اقدام به حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از فروشگاه خود کردند، حال اسنپ از وب‌اپلیکیشن خود برای دسترسی ساده‌تر به این سرویس رونمایی کرده است.

اسنپ وب اپلیکیشن ارائه کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، انتشار خبر حذف گسترده اپلیکیشن‌های ایرانی از فروشگاه‌های اپل و گوگل،‌ واکنش گسترده‌ بسیاری از کاربران و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در ایران را در پی داشته است. بر اساس آمار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، 6 میلیون نفر در ایران از محصولات اپل استفاده می‌کنند؛ به‌طوری‌که سهم این کمپانی از بازار گوشی‌های هوشمند ایران نزدیک به 11 درصد است. سیستم‌عامل اندروید همچون سایر کشور‌های جهان به‌عنوان فراگیرترین سیستم‌عامل در بین کاربران ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود اینکه گوگل اپلیکیشن اسنپ را از پلی استور حذف کرده، اما فروشگاه‌های اپلیکیشن داخلی این مشکل را تقریبا بی‌اثر کرده‌اند؛ حال آنکه خلأ اصلی متوجه کاربران محصولات اپل شده است، چراکه اکوسیستم اپل امکان استفاده از فروشگاه‌های غیر رسمی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

    با حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از دو فروشگاه اینترنتی بزرگ دنیا، توسعه‌دهندگان برخی از این اپلیکیشن‌ها تلاش خود را برای ارائه راهکاری تازه به کاربرانشان آغاز و راه‌حل‌های ابتکاری‌ طراحی کرده‌اند. در این بین بزرگ‌ترین سامانه هوشمند حمل‌ونقل ایران درحالی‌که استفاده از نسخه جدید آن روی آیفون غیر ممکن شده و فقط دسترسی به نسخه قدیمی امکان‌پذیر است، دست به ابتکار جالبی زده و نسخه وب‌اپلیکیشن خود را معرفی کرده است. به این ترتیب خبر حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌استور و گوگل‌پلی، تبدیل به فرصتی شده است تا کاربران تمامی سیستم‌عامل‌ها به این سرویس دسترسی پیدا کنند و علاوه بر کاربران اپل و گوگل حتی استفاده‌کنندگان سایر سیستم‌عامل‌ها نظیر بلک‌بری و ویندوزفون نیز به مخاطبان سرویس اسنپ بپیوندند. کاربران تمامی سیستم‌عامل‌ها امروز می‌توانند از طریق مرورگر تلفن همراه و رایانه خود به وب‌اپلیکیشن اسنپ مراجعه کنند و همچون سابق در تمامی شهرهای تحت پوشش اسنپ درخواست خودرو دهند.

    برای دسترسی به وب‌اپلیکیشن اسنپ می‌توانید به آدرس app.snapp.ir مراجعه کنید. به گفته مسئولان این سامانه، با توجه به اینکه وب‌اپلیکیشن اسنپ یک نسخه پایدار اولیه است، در آینده به کیفیت کاربری آن افزوده خواهد شد. در مجموع، این سرویس هیچ تفاوتی با نسخه موبایل این سامانه ندارد و تمام امکانات کاربری اپلیکیشن اسنپ (از جمله سرویس‌های اکو، پلاس، رُز و باکس) در دسترس هستند.

    کاربرانی که تا امروز از خدمات اسنپ استفاده نکرده‌اند، می‌توانند با کد تخفیف snapp-App یک سفر رایگان تا سقف 15 هزار تومان از اسنپ هدیه بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر