برنامه موبایلی کنترل زخم هم عرضه شد

عصر کالا- به تازگی یک برنامه تلفن همراه به نام woundcare برای کنترل وضعیت زخم های عفونی در خارج از بیمارستان و کاهش زمان بستری شدن، عرضه شده است.

برنامه موبایلی کنترل زخم هم عرضه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، تحقیقات جدید نشان می دهد که عفونت ها و جراحات بیمارستانی اصلی ترین دلیل طولانی شدن بستری در بیمارستان بعد از انجام یک عمل جراحی است.

    محققان دانشگاه ویسکانسین، با هدف مقابله با گسترش این زخم ها و جلوگیری از طولانی شدن بستری بیماران یا مراجعه مجدد آنها به بیمارستان ها یک برنامه تلفن همراه به نام WoundCare ابداع کرده اند.

    کاربران این برنامه باید عکس های زخم های مربوط به جراحی های عروقی خود را طبق دستورالعمل ارائه شده تهیه و آپلود کنند. آنها همچنین باید به تعدادی سوال که در محیط برنامه مطرح می شود جواب دهند.

    این امور به مدت دو هفته به طور مداوم انجام می شودتا وضعیت زخم کنترل شود. پرستاران بیمارستان ها با بررسی عکس های زخم ها و پاسخ های بیماران دستورالعمل هایی برای رسیدگی به انها صادر کرده و از بهتر شدن یا بدتر شدن زخم ها آگاه می شوند و در صورت لزوم از بیمار می خواهند مجددا به بیمارستان مراجعه کند.

    این برنامه فعلا به طور آزمایشی توسط 40 بیمار در حال استفاده است و در صورت اثبات کارآیی به طور گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر