معرفی قابلیت جدید واتس اپ

عصر کالا- قرار است اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ قابلیت جدید ارسال و انتشار گروهی تماس‌های ویدیویی و صوتی را به برنامه‌های خود اضافه کند.

معرفی قابلیت جدید واتس اپ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، هفته پیش بود که پیام‌رسان واتس اپ، در رقابت با پیام‌رسان تلگرام، قابلیت جدید ارسال و انتشار موقعیت مکانی زنده و آنی را به این اپلیکیشن افزود و کاربران بسیاری نیز از این امکان جدید استقبال کردند.

    اما هم اکنون اخبار و گزارش‌های منتشر شده حاکی است که قابلیت‌های جدید دیگری نیز در راه است. یکی از این ویژگی‌های جدید، ایجاد تماس صوتی یا ویدیویی گروهی است.

    شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال 2014،  19 میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیتهای جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.

    با این قابلیت جدید، کاربران واتس اپ قادر خواهند بود به منظور برگزاری ویدیو کنفرانس با مخاطبان خود، تماس‌های صوتی و ویدیویی گروهی برقرار کنند.

    گزارش‌ها حاکی است که این قابلیت جدید پس از طی مراحل آزمایشی و تست موفقیت آمیز آن، احتمالا به صورت بتاورژن (نسخه آزمایشی) در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ قابل دسترس کاربران این پیام رسان قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر