دو قابلیت جدید به استوری‌های اینستاگرام افزوده شد

عصر کالا- شبکه اجتماعی اینستاگرام، در جدیدترین به‌روزرسانی خود، دو قابلیت جدید موسوم به آرشیو و هایلایت را به استوری‌های اینستاگرامی کاربران اضافه کرده است.

دو قابلیت جدید به استوری‌های اینستاگرام افزوده شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند. این بار نیز، شبکه اجتماعی اینستاگرام، دو قابلیت جدید و کاربردی را به اپلیکیشن خود افزوده است تا بدین وسیله به کاربران خود اجازه دهد استوری های خود را به مدت طولانی‌تری مشاهده و یا حفظ کنند.

    قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته 2016 میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

    یکی از این قابلیت‌های جدیدی که این شبکه اجتماعی از آن رونمایی کرده، امکان آرشیو کردن استوری‌هایی است که مدت زمان انتشار و مشاهده آنها به اتمام رسیده است. همانطور که می دانیم، این شبکه اجتماعی قبلا هم امکانی به نام آرشیو داشت تا کاربران پستها، مطالب و تصاویر مورد علاقه خود را در آن نگهداری کنند تا در مواقع بعدی، آنها را مشاهده کنند. حالا با معرفی این قابلیت جدید، امکان آرشیو کردن پست ها شامل استوری ها نیز می شود.

    بدین صورت که استوری ها پس از اتمام مهلت 24 ساعته خود، به جای آنکه کاملا حذف شوند، به بخش آرشیو استوری‌ها منتقل خواهند شد تا در هر زمان که کاربران مایل باشند، باری دیگر آنها را مرور کنند.

    البته لازم به ذکر است که این بخش به صورت کاملا خصوصی بوده و تنها برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

    دومین قابلیت جدیدی که در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام قابل مشاهده است، امکان هایلایت استوری است که احتمالا با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه خواهد شد. هایلایت یک بخش کاملا جدید به پروفایل کاربران افزوده و نواری برای قرارگیری استوری های تمدید شده به بالای پست ها اضافه خواهد کرد.

    در اصل، کاربران از این پس، با امکان هایلایت استوری ها، دیگر محدودیت زمان 24 ساعته برای مشاهده استوری را نخواهند داشت و تا زمانی که خود، آنها را به صورت دستی پاک نکنند، می توانند مدت زمان نمایش آنها را تا همیشه تمدید کنند. این بدان معناست که با به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، پروفایل شما به دو بخش پست‌ها و استوری‌های منتشر شده تقسیم خواهد شد.

    نسخه جدید و به‌روزرسانی شده اپیلیکیشن اینستاگرام از هم اکنون برای سیستم عامل های اندروید و iOS قابل دسترسی و دانلود خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر